Pierwsza zbiórka crowdfundingowa Coffeedesk miała miejsce już w 2020 roku. Wtedy jednak nie osiągnęła ona tak dużego sukcesu. Akcje sprzedawane wraz ze zbiórką w 2021, ociągnęły cenę 37zł. Oznacza to, że kwota podwyższyła się dwukrotnie od czasu pierwszej emisji. Obie zbiórki, przyniosły przedsiębiorcom zawrotną sumę 4,7mld złotych, które wykorzystane zostaną na realizację priorytetów biznesowych.


Co kryje się pod tym sformułowaniem? Poszerzenie oferty produktowej, zwiększenie dostępności poszczególnych artykułów, wzmocnienie relacji biznesowych, otwarcie kolejnego showroomu oraz zwiększenie eksportu. CEO Coffeedesk Łukasz Wichłacz przyznaje, że projekt poparło wielu inwestorów z poprzedniej zbiórki. Jest to idealny dowód na to, że projekt ma ogromną szansę na powodzenie.

Rynek kaw speciality nieustannie się rozwija. Potwierdza to obecność coraz większej ilości kawiarni, które oferują różnorodne metody parzenia kawy oraz ziarna z całego świata. Coraz więcej ludzi odchodzi od picia kawy z mlekiem, słodzonej syropami, na rzecz czerpania przyjemności z kawy speciality.

Share.

Zostaw komentarz