BurdaInternational, która zarządza zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zainwestuje w Polsce ponad 250 milionów zł. Elementem 5-letniej strategii inwestycyjnej jest plan uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie wspierał międzynarodowy rozwój firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce.

Cocolita.pl częścią Burda Media Polska

W ramach szerszej strategii inwestycyjnej w cyfrową przyszłość, BurdaInternational, poprzez swoją polską spółkę Burda Media Polska, przejęła większość udziałów w polskiej firmie Shoko ­­– platformie e-commerce prowadzącej sklep Cocolita.pl. Założyciel firmy, Hubert Górecki oraz zespół menedżerski będą nadal nią zarządzać, a spółka Shoko pozostanie osobnym podmiotem. Transakcja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dzięki tej transakcji, BurdaInternational chce przyspieszyć transformację w kierunku firmy technologicznej i e-commerce, jednocześnie wzmacniając swój biznes konsumencki w Polsce, skupiony na segmentach beauty i lifestyle.


Pamiętaj o doborze odpowiedniej biżuterii do danego makijażu. Zobacz tutaj


E-commerce Excellence Hub – innowacyjne miejsca pracy

Cocolita.pl jest dynamicznie rozwijającym się biznesem e-commerce z siedzibą w Rzeszowie, który oferuje szerokie portfolio produktów kosmetycznych.

Polska zawsze była dla nas kluczowym rynkiem, a teraz staje się jeszcze ważniejsza ze względu na nasz 5-letni plan inwestycyjny o wartości ponad 250 milionów zł. Planujemy stworzenie w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, dzięki któremu powstaną nowe, wartościowe miejsca pracy, a Polska stanie się nowym domem dla naszego centrum innowacji – mówi Martin Weiss, prezes zarządu BurdaInternational. – Przejęcie Cocolita.pl otwiera naprawdę ekscytujące perspektywy dalszego rozwoju na rynku konsumenckim w Polsce. Podczas gdy działalność wydawnicza pozostaje ważnym elementem aktywności Burda Media Polska i stanowi integralną część długoletniej rynkowej obecności, ta inwestycja umożliwi przyspieszenie transformacji cyfrowej naszej firmy. Cieszę się na perspektywę współpracy z nowymi kolegami i koleżankami z Cocolita.pl.

Zadowolenia z nowych perspektyw rozwojowych nie kryje także Hubert Górecki, założyciel i prezes zarządu Shoko, właściciela Cocolita.pl.

Bardzo cieszymy się z nowego etapu w rozwoju naszej firmy i z możliwości, jakie do naszego biznesu wnosi BurdaInternational. Mamy ambitne plany rozwoju i pełne wsparcie ze strony naszego nowego partnera. Jego duże doświadczenie w świecie mediów z pewnością odegra kluczową rolę w realizacji naszych planów rozwojowych. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do cyfrowej transformacji BurdaInternational.


BurdaInternational zarządza zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media, obecnej w 16 krajach. Firma zatrudnia 2 400 pracowników i jest właścicielem 250 marek medialnych. W codziennej działalności BurdaInternational odwołuje się do pasji i zainteresowań swoich odbiorców jako wielokanałowa platforma, która obejmuje media, e-commerce oraz inne innowacyjne usługi. BurdaInternational jest też wydawcą bestsellerowych książek, kolekcji dziecięcych, a także magazynów z segmentu custom publishing. Prowadzi również biznesową działalność eventową i konferencyjną. W Polsce, BurdaInternational obecna jest od 25 lat poprzez firmę Burda Media Polska i posiada szerokie portfolio tematyczne ponad 60 produktów dla odbiorców w każdym wieku, w tym magazyny i najnowocześniejsze produkty cyfrowe. Treści tworzone przez Burda Media Polska docierają każdego miesiąca do ponad 23 milionów osób w Polsce.
Cocolita.pl jest platformą e-commerce oferującą szerokie portfolio produktów kosmetycznych. Cocolita.pl skupia się na markach już uwielbianych przez klientki i klientów, jak i na tych, które dopiero budują swoją popularność. Dzięki silnej pozycji w mediach społecznościowych i współpracy z influencerami, Cocolita.pl jest na bieżąco z nowymi trendami i technologiami. Poprzez porady i wskazówki online, transmisje na żywo czy konkursy na najlepsze stylizacje, Cocolita.pl realizuje misję “Make Up Your Style”.
Share.

Zostaw komentarz