Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

BurdaInternational, która zarządza zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zainwestuje w Polsce ponad 250 milionów zł. Elementem 5-letniej strategii inwestycyjnej jest plan uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie wspierał międzynarodowy rozwój firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce.

Cocolita.pl częścią Burda Media Polska

W ramach szerszej strategii inwestycyjnej w cyfrową przyszłość, BurdaInternational, poprzez swoją polską spółkę Burda Media Polska, przejęła większość udziałów w polskiej firmie Shoko ­­– platformie e-commerce prowadzącej sklep Cocolita.pl. Założyciel firmy, Hubert Górecki oraz zespół menedżerski będą nadal nią zarządzać, a spółka Shoko pozostanie osobnym podmiotem. Transakcja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dzięki tej transakcji, BurdaInternational chce przyspieszyć transformację w kierunku firmy technologicznej i e-commerce, jednocześnie wzmacniając swój biznes konsumencki w Polsce, skupiony na segmentach beauty i lifestyle.


Pamiętaj o doborze odpowiedniej biżuterii do danego makijażu. Zobacz tutaj


E-commerce Excellence Hub – innowacyjne miejsca pracy

Cocolita.pl jest dynamicznie rozwijającym się biznesem e-commerce z siedzibą w Rzeszowie, który oferuje szerokie portfolio produktów kosmetycznych.

Polska zawsze była dla nas kluczowym rynkiem, a teraz staje się jeszcze ważniejsza ze względu na nasz 5-letni plan inwestycyjny o wartości ponad 250 milionów zł. Planujemy stworzenie w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, dzięki któremu powstaną nowe, wartościowe miejsca pracy, a Polska stanie się nowym domem dla naszego centrum innowacji – mówi Martin Weiss, prezes zarządu BurdaInternational. – Przejęcie Cocolita.pl otwiera naprawdę ekscytujące perspektywy dalszego rozwoju na rynku konsumenckim w Polsce. Podczas gdy działalność wydawnicza pozostaje ważnym elementem aktywności Burda Media Polska i stanowi integralną część długoletniej rynkowej obecności, ta inwestycja umożliwi przyspieszenie transformacji cyfrowej naszej firmy. Cieszę się na perspektywę współpracy z nowymi kolegami i koleżankami z Cocolita.pl.

Zadowolenia z nowych perspektyw rozwojowych nie kryje także Hubert Górecki, założyciel i prezes zarządu Shoko, właściciela Cocolita.pl.

Bardzo cieszymy się z nowego etapu w rozwoju naszej firmy i z możliwości, jakie do naszego biznesu wnosi BurdaInternational. Mamy ambitne plany rozwoju i pełne wsparcie ze strony naszego nowego partnera. Jego duże doświadczenie w świecie mediów z pewnością odegra kluczową rolę w realizacji naszych planów rozwojowych. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do cyfrowej transformacji BurdaInternational.


BurdaInternational zarządza zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media, obecnej w 16 krajach. Firma zatrudnia 2 400 pracowników i jest właścicielem 250 marek medialnych. W codziennej działalności BurdaInternational odwołuje się do pasji i zainteresowań swoich odbiorców jako wielokanałowa platforma, która obejmuje media, e-commerce oraz inne innowacyjne usługi. BurdaInternational jest też wydawcą bestsellerowych książek, kolekcji dziecięcych, a także magazynów z segmentu custom publishing. Prowadzi również biznesową działalność eventową i konferencyjną. W Polsce, BurdaInternational obecna jest od 25 lat poprzez firmę Burda Media Polska i posiada szerokie portfolio tematyczne ponad 60 produktów dla odbiorców w każdym wieku, w tym magazyny i najnowocześniejsze produkty cyfrowe. Treści tworzone przez Burda Media Polska docierają każdego miesiąca do ponad 23 milionów osób w Polsce.
Cocolita.pl jest platformą e-commerce oferującą szerokie portfolio produktów kosmetycznych. Cocolita.pl skupia się na markach już uwielbianych przez klientki i klientów, jak i na tych, które dopiero budują swoją popularność. Dzięki silnej pozycji w mediach społecznościowych i współpracy z influencerami, Cocolita.pl jest na bieżąco z nowymi trendami i technologiami. Poprzez porady i wskazówki online, transmisje na żywo czy konkursy na najlepsze stylizacje, Cocolita.pl realizuje misję “Make Up Your Style”.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Raport Deloitte: Pandemia pozytywnie wpłynęła na działy marketingu. Rośnie ich znaczenie w firmach

Raport Deloitte: Pandemia pozytywnie wpłynęła na działy marketingu. Rośnie ich znaczenie w firmach

Nowe wyzwania, którym musiaływ pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz SKM SAR wynika również, że 72 proc. badanych marketerów uważa, że mają duży wpływ na biznesowy sukces przedsiębiorstwa. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

To mózg jest przyszłością sprzedaży. Niemcy już wiedzą, jak do niego trafić [RECENZJA]

To mózg jest przyszłością sprzedaży. Niemcy już wiedzą, jak do niego trafić [RECENZJA]

Ludzkie ciało jest niesamowite. Potrafimy pisać, czytać, widzieć i, co najważniejsze, rozumieć. Mózg to organ, którego nie potrafimy w pełni wykorzystać, a i tak robi genialne rzeczy. Troje niemieckich ekspertów od marketingu przyjrzało się mózgowi bliżej i tak powstała książka „Neuromarketing w Internecie”, która przybliża nam nieoczywiste fakty i sposoby wykorzystania mózgów w sprzedaży. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Social media zyskały na znaczeniu przez pandemię. Firmy przekonują się do komunikacji w Internecie

Social media zyskały na znaczeniu przez pandemię. Firmy przekonują się do komunikacji w Internecie

Wzrost znaczenia kanału wideo i InstaStories, do którego coraz większą wagę przykładają marki, a także dynamiczny wzrost form audio, głównie podcastów – to efekt pandemii, która bardzo wzmocniła znaczenie mediów społecznościowych w marketingu. Obecność w social mediach stała się koniecznością nawet dla tych marek, które wcześniej podchodziły do nich niechętnie. – Firmy, które w przyspieszonym tempie migrowały do internetu, wygenerowały też duże zapotrzebowanie na usługi takie jak marketing automation czy digital marketing, przez co na rynku powoli daje się we znaki brak rąk do pracy – zauważa prezes iPresso Marketing Automation Michał Wojciechowski. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kilka słów o bezpieczeństwie marki w sieci. Wypowiedź Isabel Massey z Diageo oraz Jane Wakely z Marsa

Kilka słów o bezpieczeństwie marki w sieci. Wypowiedź Isabel Massey z Diageo oraz Jane Wakely z Marsa

Media społecznościowe, a w szczególności znane platformy takie jak Facebook czy YouTube, zarabiają duże pieniądze na reklamodawcach, promujących się w Internecie. Okres pandemii szczególnie sprzyja przeniesieniu działań marketingowych do sieci. Jednak zastrzeżenia wielu przedstawicieli znanych marek, budzi sposób, w jaki administratorzy dbają o bezpieczeństwo i pozytywny wizerunek tych firm, dzięki którym mogą czerpać profity z reklamy. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

– Dobry marketer winien mieć wiedzę ekonomiczną, znać podstawowe teorie, koncepcje ze sfery filozofii, socjologii, antropologii, ale także matematyki, logiki – mówi profesor Robert Kozielski, zwracając uwagę, że marketing to nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim podejście do klienta. (więcej…)

Skomentuj

2 Komentarze

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *