Komunikacja jest niezwykle ważna w każdym przedsiębiorstwie. Nie zawsze jest jednak możliwe spotkanie osobiste, a wysyłanie maili jest czasochłonne. Aby móc swobodnie rozmawiać bez konieczności przebywania w tym samym miejscu, warto skorzystać z rozwiązań jakie daje Click Meeting. Poniżej przedstawiamy klika z nich:

Spis treści:

  1. 1. Program umożliwiający organizację spotkań online
  2. 2. Personalizowanie szablonu zapisu na wydarzenie
  3. 3. Automatyczne powiadamianie o wydarzeniu przez social media
  4. 4. Wydarzenia zabezpieczone i płatne
  5. 5. Różne możliwości prowadzenia prezentacji
  6. 6. Opcje mediów
  7. 7. Dodatkowe rozwiązania
  8. Podsumowanie

1. Program umożliwiający organizację spotkań online

Click Meeting jest programem przeznaczonym przede wszystkim do organizacji i przeprowadzania wideokonferencji oraz innego rodzaju wydarzeń przez sieć. Jest płatny, niemniej jednak można pobrac darmowy test na okres 30 dni. Program jest spolszczony a wersja testowa jest pozbawiona jedynie najbardziej zaawansowanych funkcji. Jest to jednak na tyle zaawansowany program, że warto w niego zainwestować.

2. Personalizowanie szablonu zapisu na wydarzenie

Click Meeting umożliwia kilka opcji stworzenia formularzu zapisu przy pomocy ustawienia pól, kolorów i nagłówka. Nie można jedynie zmienić systemowo ustawionego potwierdzenia zapisu. Niemal całkowita personalizacja wydarzenia następuje więc już w momencie projektowania zaproszeń na nie.

3. Automatyczne powiadamianie o wydarzeniu przez social media

Program pozwala na ustawienie automatycznego powiadamiania o wydarzeniu na wszystkich znanych social mediach. Checkbox trzeba wyłączać w przypadku zamkniętego grona jego uczestników.

4. Wydarzenia zabezpieczone i płatne

Bezpieczeństwo uczestników spotkania jest gwarantowane przez możliwość ustawienia hasła lub tokena. Dzięki czemu nie podłączą się pod nie osoby niepożądane. Istnieje też opcja stworzenia webinaru odpłatnego. To świetne rozwiązanie dla osób prowadzących webinary komercyjne.

5. Różne możliwości prowadzenia prezentacji

Za pośrednictwem Click Meeting można prowadzić prezentacji na kilka sposobów. W trybie: prywatnym (dostęp do dźwięku i obrazu ma tylko prowadzący), zadawania pytań (uczestnicy zadają pytania głosowo), prezentacji (głos ma tylko prowadzący), dyskusji (wszyscy mogą zabrać głos). W zależności od rodzaju wydarzenia można więc wybrać najodpowiedniejszy dla niego tryb.

6. Opcje mediów

Spotkania można nagrywać na pliki mp4. Ich długość zależna jest od wykupionej licencji. Na prezentacji można pisać, jednak może to robić tylko prezenter. Wideokonfernecja może być zorganizowana przy użyciu kamerki, także w jakości HD.

7. Dodatkowe rozwiązania

Click Meeting pozwala też m.in. na dzielenie ekranu, import zdjęć, przeprowadzanie ankiet i czat. Daje to wiele możliwości komunikacji oraz podwyższenia atrakcyjności przebiegu wydarzenia.

Podsumowanie

Mimo, że Click Meeting posiada wiele opcji, jest stale dopracowywany. To wielofunkcyjne narzędzie pozwalające na zorganizowanie wydarzenia i przeprowadzenie spotkania dla uczestników z całego świata, bez konieczności opuszczania domu lub biura. Znacznie usprawnia więc pracę w zglobalizowanym świecie.

Share.

Zostaw komentarz