FAME MMA, to organizowana od 2018 roku gala freak-fightowa w której udział biorą głównie influencerzy oraz osoby związane z portalem YouTube. Początkowo organizowana głównie dla rozrywki, w przeciągu zaledwie trzech lat, zdobyła popularność na całym świecie. Zmienił się także poziom umiejętności reprezentowany przez uczestników. Aktualnie, osoby występujące na Gali FAME MMA, przygotowują się do niej miesiącami, aby finalnie zaprezentować się z jak najlepsze strony.

Podczas dwunastej już Gali FAME MMA, która odbyła się w zeszłą sobotę, Krzysztof Rozpara, czyli jeden z współwłaścicieli spółki, ogłosił, że chce aby każdy mógł stać się akcjonariuszem związanym z pokazami, a wszystko to, będzie odbywać się za pomocą crowdfundingu. Póki co, Rozpara podkreśla, że są to jedynie przygotowania, a listy potencjalnych inwestorów, potrzebne są do oceny prawdopodobieństwa sukcesu projektu. Nie ukrywa jednak pewności siebie i śmiało określa spółkę jako “wyznaczającą aktualne trendy”.

Na chwilę obecną, nie są znane żadne szczegóły na temat ewentualnych akcji oraz ich kosztów. Nie zdziwi nas jednak, jeśli projekt wejdzie w życie stosunkowo szybko, a do tego odniesie sukces. FAME MMA to wydarzenie śledzone przez tysiące użytkowników, którzy już teraz chętnie wydają pieniądze na dostęp do oglądania gali przez internet lub na żywo. Z niecierpliwością czekamy na więcej informacji.

Share.

Zostaw komentarz