Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży e-commerce i sektorze bankowym?

Dlaczego warto pamiętać o generacji Z w branży e-commerce i sektorze bankowym?

Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 – 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwartek i piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends Conference Commerce & Banking.

Co wyróżnia pokolenie Z?

To pokolenia dobrze zorientowane w technologii, często określane jako mobile first czy pokoleniem internetowym. Nie bez powodu. Większość z nich nie rozstaje się ze smartfonem nawet na chwilkę. Wychowani są “w internecie”, a media społecznościowe to dla nich oczywistość. Znajdziesz ich na Tik-Toku, Twitchu, Instagramie czy Discordzie. Ich wzorami do naśladowania są influencerzy, a w szczególności osoby popularne na Tik-Toku, tak zwani Tik-Tokerzy.

Czego dowiesz się na MTC2020?

Podczas pierwszego dnia konferencji Marcin Pyć (Grupa  LTTM) pokaże, jak na strategię w influencer marketingu wpłynął czas pandemii, na który żadna z marek nie była przygotowana. 30% wzrost zasięgów twórców nie miał tak dużego wpływu na współpracę z markami, jak wiarygodność, która stała się kluczową wartością.

Tego samego dnia Albert Stęclik (Dziadek do orzechów) przełoży nurt poznawczo-behawioralny w psychologii na działania marketingowe. Wszystko oczywiście nawiązując do branży commerce i retail.

Drugiego dnia od Roberta Sosnowskiego (Reach a Blogger) dowiemy się jak spopularyzować aplikację mobilną banku z udziałem micro influencerów. Tomasz Pasko (NotBoring.agency) zaprezentuje, jak kupuje generacja Z oraz spróbuje przekonać nas, dlaczego reklama na Snapchacie i TikToku jest niezbędna.

Nie tylko pokolenie Z

Program specjalnej edycji konferencji Mobile Trends jest zróżnicowany i powinien zainteresować nawet najbardziej wymagających uczestników. Tematy prelekcji dotyczą wielu zagadnień, począwszy od tworzenia i projektowania aplikacji, trendów związanych z sytuacją post pandemiczną i planami na przyszłość po tematy marketingowe.

Konferencja online

W trosce o komfort i bezpieczeństwo uczestników organizatorzy podjęli decyzję, że październikowa edycja Mobile Trends Conference  będzie dostępna wyłącznie online. Na uczestników czeka dwudniowy live-streaming oraz ponad 20 wystąpień ekspertów branż commerce i banking, a to wszystko z dowolnego miejsca na świecie!

Orange Flex zostało Złotym Sponsorem MTC Commerce &Banking oraz Sponsorem transmisji. To właśnie dzięki nim możemy spotkać się online już w najbliższy czwartek i piątek.

Więcej informacji oraz sprzedaż biletów na stronie: www.2020.mobiletrends.pl

Allebiznes.pl patronem medialnym wydarzenia!

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza po pandemii, pomysł na dochodowy biznes. Sprawdzamy w co zainwestować razem z FitCake

Franczyza po pandemii, pomysł na dochodowy biznes. Sprawdzamy w co zainwestować razem z FitCake

Czy w 2021 roku możemy otworzyć nowy, nieznany nikomu biznes? Jak najbardziej. Co więcej, biznes ten jest z góry skazany na sukces, o czym przekonuje Rafał Kościuk. Twórca sieci i systemu Fit Cake, czyli niecukierni tłumaczy dlaczego franczyza FitCkake to najlepszy pomysł na biznes. Czym więc jest niecukiernia i jak wycisnąć z FitCake maksimum zysku? O tym w poniższym wywiadzie. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polski start-up ułatwi znalezienie prawnika. Aplikacja mobilna Lexly pokaże adwokatów w okolicy

Polski start-up ułatwi znalezienie prawnika. Aplikacja mobilna Lexly pokaże adwokatów w okolicy

Polski start-up stworzył aplikację łączącą poszukujących pomocy prawnej ze specjalistami w danej dziedzinie prawa. Dzięki aplikacji mobilnej Lexly będziemy mogli połączyć się z radcą prawnym lub adwokatem w czasie rzeczywistym. Jest to przełomowa aplikacja ułatwiająca znalezienie odpowiedniego specjalisty w sytuacji wymagającej porady prawnej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polska firma aQuality wystartowała ze sprzedażą akcji. Celem jest międzynarodowy rozwój

Polska firma aQuality wystartowała ze sprzedażą akcji. Celem jest międzynarodowy rozwój

W czwartek oficjalnie rozpoczęła się emisja akcji aQuality – polskiego producenta opatentowanych urządzeń umożliwiających produkcję napojów i wód mineralnych w jakości premium. Właściciele firmy poszerzają grono akcjonariuszy o inwestorów społecznościowych, aby jak najszybciej uruchomić masową produkcję swoich urządzeń. Do długiej kolejki oczekujących klientów w szybkim tempie dołączają kolejni – zarówno z Polski jak i zza granicy. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Branża sportowa apeluje o zwiększenie limitu uczestników imprez sportowych

Branża sportowa apeluje o zwiększenie limitu uczestników imprez sportowych

Pandemia przewróciła świat sportu do góry nogami. O ile sport na poziomie zawodowym funkcjonuje w reżimie sanitarnym, o tyle amatorski w dużym stopniu zanikł. Przyczyniły się do tego m.in. zamknięte od miesięcy siłownie i kluby fitness oraz prawie 15-miesięczny zakaz organizacji imprez masowych na świeżym powietrzu. – W sensie zdrowotnym to może być bomba z opóźnionym zapłonem – mówi Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Od 15 maja, zgodnie z wytycznymi rządowymi, kibice mogą wrócić na trybuny, a w imprezach poza obiektami sportowymi będzie mogło uczestniczyć do 150 osób. Branża jednak apeluje o szybsze zwiększanie tego limitu. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

FPP i ZPPHiU o czynszach w galeriach handlowych

FPP i ZPPHiU o czynszach w galeriach handlowych

Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) oraz Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wyrażają pozytywną opinię o propozycji rządu dotyczącej zapłaty 20% czynszów przez najemców galerii handlowych. Jest to wsparcie dla właścicieli galerii handlowych, jednak najemcy są skłonni je ponosić w imię solidarności biznesowej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *