7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji, które specjalizują się w kuchni amerykańskiej. Lokale znajdują się obecnie w 4 polskich miastach, Elblągu, Żyrardowie, Gdańsku oraz Warszawie, przy czym w stolicy znajdują się aż 3 placówki. Spośród wszystkich otwartych przez restauracji, których łącznie jest 6, obecnie 5 to placówki franczyzowe.

Sieć serwuje przede wszystkim dania amerykańskie. Wśród nich znajdą się wołowe steki o różnym stopniu wysmażenia czy panierowany kurczak, smażony w ciśnieniowej frytkownicy. Bogata oferta burgerów, sandwiczy, przekąsek i deserów amerykańskich zadowoli skierowana jest nie tylko do fanów wszelkiego rodzaju fast foodów, ale również wielbicielu sycących, mięsnych posiłków. Restauracje prowadzą także usługę dowozu jedzenia.

Osoby chętne, aby prowadzić własną restaurację pod szyldem 7th Street są zobowiązane wypełnić formularz na stronie franczyzodawcy. Sieć nie wymaga wcześniejszego doświadczenia w gastronomii i oferuje szkolenia, których koszt pokrywa opłata wstępna.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

restauracja

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Działanie pod znakiem towarowym 7 Street oraz pełnym know how
  • Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji restauracji oraz przy negocjacjach umów najmu
  • Wsparcie w wykonaniu aranżacji restauracji 7 Street
  • Pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych
  • Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta
  • Szkolenie i przekazanie wszystkich receptur i technologii
  • Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących
  • Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości produktów oraz napojów niezbędnych do funkcjonowania lokalu wraz z rabatami sieci
  • Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw
  • Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push’e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.

Przewidywana suma inwestycji

  • Kwota inwestycji niezbędna do wybudowania nowej restauracji od podstaw będzie zależała od wielkości i stanu technicznego lokalu i może zawierać się w przedziale 250 – 450 tys. zł. Kwota jest uzależniona od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna.
  • Jednorazowa opłata wstępna: 10 tys. zł netto (w ramach opłaty: szkolenie personelu i właściciela, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, przygotowanie i uruchomienie restauracji.)
  • Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto.

Sprawdź także franczyzę Turystyka i hotele.

Podstawowe wymagania sieci

  • Minimalna powierzchnia lokalu 120 m2 (sugerowana 150 m2 i więcej)
  • Możliwość rozmieszczenia ogródka letniego
  • Lokal w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, ulicach handlowych, na terenie dużych osiedli lub w galeriach handlowych
  • Od Franczyzobiorcy nie wymaga się doświadczenia w gastronomii
Share.

Zostaw komentarz