Założona przez Arkadiusza Szustaka i Dariusza Kolbera Ad Awards to rozwijająca się agencja, która powstała z myślą zmaksymalizowania biznesowego potencjału. Misją jest by przy współpracy z własnymi franczyzobiorcami dostarczyć w najwyższej jakości produkty PREMIUM w modelu 3W (win-win-win: Klient-Partner-Ad Awards). Znajdują się w gronie posiadaczy certyfikatu Partnera Google i Facebook.
W ofercie znajdują się budowanie marki odpowiadająca za niepowtarzalną identyfikację wizualną Twojej firmy, projektowanie stron internetowych, kampanie reklamowe, pozycjonowanie stron i filmy reklamowe. Do każdego projektu podchodzą kreatywnie i nieszablonowo. Zapewniają skuteczną i kompleksową pomoc.
Dziś posiadają 8 jednostek franczyzowych i 6 jednostek partnerskich. Opłaty jakie ponosi franczyzobiorca to 15 tys. zł opłaty licencyjnej i 400 zł opłaty miesięcznej. Współprace franczyzy można podjąć poprzez założenie własnej agencji stacjonarnej lub agencji mobilnej.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Franczyzobiorca otrzymuje:
- Współużytkowanie marki Ad Awards, rozpoznawalnej w całej Polsce.
- Szkolenia produktowe (teoretyczne i praktyczne), pokażemy, jak skutecznie sprzedawać i obsługiwać klientów.
- Szkolenie sprzedażowe – „Gotowe recepty domknięcia sprzedaży w branży reklamowej”, m.in. ze współwłaścicielem Ad Awards, Dariuszem Kolberem (ponad 200 wyszkolonych konsultantów ds. reklamy).
- Szkolenie ze skutecznego umawiania spotkań sprzedażowych (oraz pozyskiwania baz kontaktów).
- Pakiety sprzedażowe – umówimy dla Ciebie pierwszych 20 spotkań sprzedażowych. Następnie w każdym miesiącu będziesz otrzymywał 10 leadów na spotkania sprzedażowe w wybranym mieście.
- Platforma Wsparcia Sprzedaży – Sales BOX (SalesBOX.AgencjaMedialna.pro).
- Platforma Wsparcia Sprzedaży – Ad Dealer (AdDealer.pl).
- Platforma obsługi Klienta i sprzedaży – Ad Sale (FlowDrafter.com).
- Własna strona internetowa z własną subdomeną (Miasto.AdAwards.pl).
- Pozycjonowanie regionalne strony internetowej.
- Gotowe oferty, briefy, portfolio, zamówienia i umowy sprzedażowe.
- Dostęp do dyrektorów departamentów Ad Awards: Programistyka, Google, Social Media, e-Commerce, Grafika i Video.
- Wizualizacja materiałów reklamowych dla franczyzobiorcy.
- Pomoc w pozyskiwaniu finansowania.
- Marketing w social mediach dla każdego Partnera.
Sprawdź także franczyzę Uroda i fitness.
Wymagania od franczyzobiorcy:
- Własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
- Laptop lub tablet oraz telefon komórkowy.
- Podstawowa znajomość obsługi komputera.