Ads Social Media to unikalny koncept biznesowy, który pozwala franczyzobiorcy na założenie własnej agencji reklamowej, działającej w mediach społecznościowych. Największymi zaletami tej franczyzy jest nowoczesność modelu biznesowego, opartego o internet i social media oraz odporność tego rodzaju działalności na kryzys dotykający przedsiębiorców w dzisiejszych czasach.

Agencja social media – co zapewni Ci współpraca z Ads Social Media?

Usługi, które oferują Ads Social Media obejmują promocję marki na Facebooku, pomoc w wygenerowaniu ruchu w sklepie internetowym za pomocą kampanii w mediach społecznościowych oraz wsparcie w pozyskiwaniu leadów sprzedażowych niskim kosztem. Dla tych klientów, którzy samodzielnie zarządzają swoim wizerunkiem w mediach społecznościowych, firma oferuje doradztwo i pomoc na dowolnym etapie kampanii.

Własna agencja social media – o czym należy pamiętać?

Franczyzobiorca, który zdecyduje się dołączyć do sieci Ads Social Media, odpowiedzialny będzie za sprzedaż usług agencji. Do działania mają motywować go liczne konkursy oraz wysokie wynagrodzenie, rosnące z kwartału na kwartał.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

Agencja reklamowa franczyza – dlaczego warto?

ads

Co zyskujesz współpracując z Ads Social Media?

  • Budujesz Twój biznes z asystą specjalistów
  • Sprawdzony model na biznes w atrakcyjnej branży
  • Rozwinięty system narzędzi wsparcia sprzedaży
  • Indywidualne sesje coachingowe (wdrożenie produktowo-sprzedażowe)
  • Gwarancja spotkań handlowych w ramach współpracy
  • Mocny rozwój Twoich umiejętności biznesowych!

Zobacz również franczyzę Usługi dla konsumentów.

Jakie warunki współpracy musisz spełnić?

  • Kwota inwestycji: 5000 zł netto
  • Opłata licencyjna: 399,00 zł miesiąc
  • Zoptymalizowane kanały komunikacji w Social Media na użytek reklamowy
  • Szybki zwrot z inwestycji
  • Własna działalność gospodarcza lub gotowość jej założenia
  • Własna działalność gospodarcza lub gotowość jej założenia
  • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • 10 umówionych spotkań handlowych/miesiąc
  • Wsparcie wewnętrznego CallCenter do umawiania spotkań handlowych i obsługi Klientów
Share.

Zostaw komentarz