Portal wall-street.pl poświęcony luksusowemu stylowi życia. Zawierający także dla swoich klientów produkty marketingowe począwszy od reklamy banerowej na portalu aż po filmy reklamowe. Firma istniejąca na rynku reklamy internetowej od 10 lat.

Oferują klientom budowanie mocnej marki, portali internetowych, aplikacji mobilnych, dobrze zaprojektowanych i wdrożonych sklepów i stron internetowych. Również w swojej ofercie mają kampanie reklamowe, pozycjonowanie stron czy tez filmy reklamowe. Usługi marketingowe oferowane z naciskiem na Digital. Mają 450 zrealizowanych projektów internetowych oraz ponad 6 500 przeprowadzonych kampanii.

Obecnie posiadają 3 jednostki franczyzowe. Franczyzobiorca poprzez otworzenie własnej agencji marketingowej pod ich marką może zarabiać ponad 20 000 zł. netto miesięcznie. Aby mógł podjąć współprace musi uiszczać najpierw opłatę wstępną 20 tys. zł. + VAT i następnie co miesiąc opłatę abonamentowa 399 zł. + VAT.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

Oczekiwania od partnerów:

  • umiejętności handlowe
  • własna firma
  • kreatywność i zaangażowanie
  • mile widziane posiadanie kontaktów biznesowych

Zobacz również franczyzę Artykuły dziecięce.

Oferują:

  • umowę współpracy na czas nieokreślony
  • licencję Wall Street Magazine / wall-street.pl
  • know-how projektu biznesowego
  • multimedialny video-prospekt
  • karty biznesowe z modułem NFC
  • unikatowe narzędzia; AD Tools, AD Sale, AD Dealer
  • wewnętrzny system CRM
  • szerokie portfolio realizacji usług marketingu premium
  • własny dział graficzny
  • własny dział produkcji IT
  • szkolenie sprzedażowe
  • szkolenia produktowe
  • umawianie spotkań przez wewnętrzne call center Wall Street
Share.

Zostaw komentarz