Priorytetem w działalności Auchan Retail Polska jest stworzenie spójnej marki i bycie liderem w dziedzinie handlu detalicznego. Dlatego właśnie powstała sieć partnerska, której cel to przede wszystkim dotarcie do klienta i jego zadowolenie. W związku z tym Auchan oferuje różne platformy sprzedaży oraz kilka form współpracy dla potencjalnych franczyzobiorców.

Placówki franczyzowe sieci Auchan dzielą się na hipermarkety, supermarkety oraz sklepy stacjonarne Moje Auchan. W Polsce sieć posiada aż 76 hipermarketów, czyli ogromnych sklepów o formacie od 5000 do 19000m2, które przyciągają klientów bogatą i uniwersalną ofertą produktową. Supermarkety Auchan, w których można nabyć przede wszystkim produkty spożywcze i codziennego użytku, mają wielkość od 500 do 2500m2. W Polsce istnieje 27 takich placówek. Z kolei Moje Auchan to niewielkie sklepy osiedlowe, w których klient dokona drobnych zakupów. Na dzień dzisiejszy powstało 7 takich placówek.

Auchan usprawnia także swoje hipermarkety o nowinki technologiczne i pozwala między innymi zamawiać zakupy online z dostawą do domu.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

auchan

Dlaczego warto współpracować z Auchan:

  1. Stabilna pozycja na rynku
    76 Hipermarketów
    27 Supermarketów
    7 Sklepów Osiedlowych
  2. Dedykowana ekipa do kontaktu
    od opracowania dokumentacji
    do otwarcia sklepu
  3. Organizacja logistyczna dopasowująca się do potrzeb każdego formatu sklepu
  4. Organizacja nastawiona na franczyzę w oparciu o doświadczenia franczyzowe międzynarodowe z innych krajów Auchan
  5. Niezależność franczyzobiorcy
    Typ umowy: franczyza
    Czas trwania umowy: do dziesięciu lat, z możliwością przedłużenia
  6. Łańcuch dostaw dostosowany do formatu sklepu
  7. Szkolenie i wsparcie
    Pomoc w prowadzeniu biznesu i zdobywaniu kompetencji dzięki szkoleniom
    Szkolenie w zakresie poszczególnych zawodów i narzędzi
    Plany zagospodarowania sklepu i merchandisingu Stałe podnoszenie jakości dzięki regularnym audytom

Zobacz również franczyzę Carrefour.

Profil franczyzobiorcy

  • Otwarty na klienta i jego potrzeby
  • Doświadczony w handlu
  • Innowacyjny handlowiec
  • Odpowiedzialny przedsiębiorca
  • Zaangażowany w rozwój marki
  • Promujący to, co dobre, zdrowe i lokalne
Share.

Zostaw komentarz