Priorytetem w działalności Auchan Retail Polska jest stworzenie spójnej marki i bycie liderem w dziedzinie handlu detalicznego. Dlatego właśnie powstała sieć partnerska, której cel to przede wszystkim dotarcie do klienta i jego zadowolenie. W związku z tym Auchan oferuje różne platformy sprzedaży oraz kilka form współpracy dla potencjalnych franczyzobiorców.
Placówki franczyzowe sieci Auchan dzielą się na hipermarkety, supermarkety oraz sklepy stacjonarne Moje Auchan. W Polsce sieć posiada aż 76 hipermarketów, czyli ogromnych sklepów o formacie od 5000 do 19000m2, które przyciągają klientów bogatą i uniwersalną ofertą produktową. Supermarkety Auchan, w których można nabyć przede wszystkim produkty spożywcze i codziennego użytku, mają wielkość od 500 do 2500m2. W Polsce istnieje 27 takich placówek. Z kolei Moje Auchan to niewielkie sklepy osiedlowe, w których klient dokona drobnych zakupów. Na dzień dzisiejszy powstało 7 takich placówek.
Auchan usprawnia także swoje hipermarkety o nowinki technologiczne i pozwala między innymi zamawiać zakupy online z dostawą do domu.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Dlaczego warto współpracować z Auchan:
- Stabilna pozycja na rynku
76 Hipermarketów
27 Supermarketów
7 Sklepów Osiedlowych - Dedykowana ekipa do kontaktu
od opracowania dokumentacji
do otwarcia sklepu - Organizacja logistyczna dopasowująca się do potrzeb każdego formatu sklepu
- Organizacja nastawiona na franczyzę w oparciu o doświadczenia franczyzowe międzynarodowe z innych krajów Auchan
- Niezależność franczyzobiorcy
Typ umowy: franczyza
Czas trwania umowy: do dziesięciu lat, z możliwością przedłużenia - Łańcuch dostaw dostosowany do formatu sklepu
- Szkolenie i wsparcie
Pomoc w prowadzeniu biznesu i zdobywaniu kompetencji dzięki szkoleniom
Szkolenie w zakresie poszczególnych zawodów i narzędzi
Plany zagospodarowania sklepu i merchandisingu Stałe podnoszenie jakości dzięki regularnym audytom
Zobacz również franczyzę Carrefour.
Profil franczyzobiorcy
- Otwarty na klienta i jego potrzeby
- Doświadczony w handlu
- Innowacyjny handlowiec
- Odpowiedzialny przedsiębiorca
- Zaangażowany w rozwój marki
- Promujący to, co dobre, zdrowe i lokalne