Franczyza Aureus Leasing Partner

Franczyza Aureus Leasing Partner

Aureus Leasing Partner rozpoczęło działalność jako dwuosobowa firma w 2007, aby dziś generować sprzedaż na poziomie 200 mln złotych rocznie. ALP zatrudnia obecnie 100 pracowników i jest największym w kraju brokerem leasingu i kredytów samochodowych. Aureus zdobyło zaufanie klientów i partnerów – czołowych, polskich firm leasingowych. Dzięki doświadczeniu i profesjonalnemu podejściu w prowadzeniu działalności, w 2017 uhonorowano firmę Złotym Laurem Umiejętności i Kompetencji w kategorii Instytucja Finansowa.

Aureus Leasing Partner proponuje klientom niepowtarzalne produkty na wyłączność. Wykwalifikowany personel służy eksperckimi poradami dotyczącymi finansowania samochodów ciężarowych i osobowych, pojazdów rolniczych a także maszyn i urządzeń. Indywidualne podejście do klienta i unikatowe produkty sprawiły, że sprzedaż w ciągu 4 lat wzrosła siedmiokrotnie.

Firma realizuje takie projekty jak: Motoplejada (zrzeszenie sprzedawców certyfikowanych i używanych samochodów osobowych objętych gwarancją serwisową), Auereus Agra (import i sprzedaż ładowarek rolniczych), Aureus Wynajem (eksperci w zakresie długoterminowego wynajmu pojazdów), Aureus Finanse (pełna obsługa księgowa, doradztwo podatkowe, kadry i płace) a także Aureus VIA (wsparcie branży transportowej). Aureus Leasing Partner oprócz głównej placówki posiada 9 punktów franczyzowych.

aureusJakie wsparcie otrzymasz od Aureus Leasing Partner?

  • Szkolenie wstępne -w ciągu tygodnia  zdobędziesz niezbędną wiedzę na temat produktów, procedur i pracy z klientami. Dowiesz się również, w jaki sposób zdobywać nowych klientów.
  • Szkolenia cykliczne – będziesz miał możliwość rozwijania swoich umiejętności i poszerzania wiedzy dzięki kwartalnym szkoleniom sprzedażowym.
  • Wsparcie ekspertów – możesz liczyć na pomoc ekspertów z zakresu finansowania samochodów osobowych, transportu ciężkiego oraz maszyn i urządzeń rolniczych i leśnych.
  • Strona internetowa – otrzymasz stronę internetową, którą będziesz zarządzać.
  • Materiały marketingowe – otrzymasz pakiet materiałów marketingowych, aby mieć ułatwione dotarcie do klientów.
  • Narzędzia pracy – w każdej chwili będziesz mieć dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych i procedur, a wprowadzanie wniosków ułatwi Ci zintegrowany system CRM.
  • Dostęp do unikalnych produktów – otrzymasz możliwość oferowania swoim klientom produktów, które Aureus Leasing Partner posiada na wyłączność oraz tych, które sami stworzyli.
  • Nieograniczone możliwości zarobkowe – Twoje zarobki będą w pełni uzależnione od Ciebie, Twojego zaangażowania, chęci i motywacji.
  • Udział we wspólnych wydarzeniach organizowanych przez firmę.

W jaki sposób dołączyć do programu?

    1. Przyślij na adres email: rekrutacja@aureuspartner.pl swoją aplikację. Pamiętaj, aby wskazać lokalizację, w której chciałbyś podjąć współpracę. Spośród otrzymanych przez nas zgłoszeń wybierane są te, które najbardziej odpowiadają wymaganiom Aureus Leasing Partner. Jeśli Twoja kandydatura spełni oczekiwania, skontaktują się z Tobą, żeby zaprosić Cię do kolejnego etapu.
    2. Porozmawiaj z przedstawicielami Aureus Leasing Partner podczas spotkania rekrutacyjnego. Przekonaj ich, że to właśnie z Tobą powinni podjąć współpracę.
    3. Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej kandydatury, zostaniesz zaproszony do udziału w spotkaniu informacyjnym, podczas którego przekazane zostaną niezbędne informacje na temat współpracy.
    4. Na tym etapie ustalone zostaną warunki wzajemnej współpracy z wybranymi kandydatami.
    5. Witamy w Zespole Partnerów w Biznesie!
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Twoja szansa na rozwój biznesu w czasach kryzysu. Dołącz do Franczyza Expo 2021!

Twoja szansa na rozwój biznesu w czasach kryzysu. Dołącz do Franczyza Expo 2021!

Koronawirus mocno uderzył w biznes. Kryzys to jednak świetny moment na zmiany, na które wcześniej nie miało się odwagi. To też idealna okazja, by pokazać innym nowe drogi rozwoju. Zrób to dzięki Targom Franczyza Expo 2021! Lepiej się pospiesz – liczba miejsc jest ograniczona! (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Credit Agricole

Franczyza Credit Agricole

Credit Agricole szczyci się tym, że jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce, gdzie funkcjonuje na rynku już od ponad 20 lat. Jego działalność obejmuje bankowość detaliczną, korporacyjną, rolniczą, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz obszar consumer finance. Bank świadczy usługi kredytowe, leasingowe, faktoringowe, inwestycyjne, a także te dotyczące bankowości korporacyjnej, codziennej (konta, karty, lokaty) oraz ubezpieczeń.

Grupa Credit Agricole zalicza się do jednego spośród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów. Z ich usług korzysta około 51 milionów klientów w 47 krajach. W Polsce bank posiada ponad 400 placówek we wszystkich większych miastach, a ich usługi kredytowe dostępne są w blisko 12 tysiącach punktów sprzedaży.

Od 15 możliwe jest otworzenie placówki partnerskiej pod szyldem Credit Agricole, a średni czas współpracy wynosi 10 lat. W kwietniu 2013 roku bank wprowadził Kodeks standardów etycznych dla Partnerów biznesowych, w trosce o to, aby współpraca z Partnerami była oparta na wspólnych zasadach społecznie odpowiedzialnego biznesu.

placówka

Dlaczego warto zostać partnerem Credit Agricole?

  • atrakcyjne wynagrodzenie pozwalające na osiąganie stabilnych dochodów
  • udział w marży ze sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w Twojej placówce
  • szeroka gama produktów i usług dla osób fizycznych
  • zaproszenie do uczestnictwa w konkursach sprzedażowych
  • wybór jednego z dwóch modeli współpracy, sam wybierzesz, który jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni
  • profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne m.in. Menadżera Regionalnego, Help Desk oraz Call Center

Podział kosztów

Bank ponosi koszty

  • zakupu pakietu materiałów marketingowych na start oraz zapewnia promocyjne materiały marketingowe podczas ogólnopolskich kampanii banku
  • zakupu monitora LCD, na którym będą się wyświetlać spoty reklamowe banku
  • zakupu i dzierżawy sprzętu IT oraz powiązanych licencji
  • partycypuje w kosztach wdrożenia i szkoleń produktowych

Ty ponosisz koszty

  • zatrudnienia pracowników, w tym koszty delegacji uczestnictwa w szkoleniach i spotkaniach
  • zakupu i montażu fryzu banku
  • aranżacji i wyposażenia lokalu
  • zakupu i montażu systemów bezpieczeństwa (alarm, monitoring)
  • organizowania lokalnych akcji marketingowych
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Viviamo Ubezpieczamy

Franczyza Viviamo Ubezpieczamy

Viviamo Ubezpieczamy to prężnie rozwijająca się agencja ubezpieczeniowa. Dostarcza klientom najlepsze rozwiązania ubezpieczeniowe porównując oferty 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych działających w Polsce i wybierając najlepszą. Ofertę kieruje zarówno do osób fizycznych, jak i przedsiębiorstw. Klienci mogą wybierać najlepsze dla siebie ubezpieczenie komunikacyjne, na życie, zdrowotne, majątkowe a także turystyczne.

Agencja posiada obecnie 2 placówki własne, oraz 61 franczyzowych. I to we franczyzę Viviamo zamierza w dalszym ciągu inwestować. Chce dotrzeć do mieszkańców wielkich miast i małych miejscowości. Swoim Partnerom zapewnia pełne wsparcie. Dostarcza firmowe banery, kasetony, szyldy i inne materiały marketingowe. Służy dokładnymi wytycznymi dotyczącymi urządzenia placówki, oraz szkoleniami z obsługi klienta i sprzedaży.

Viviamo Ubezpieczamy wymaga jedynie uiszczenie min. 2000 zł opłaty licencyjnej, oraz sugeruje inwestycję początkową rzędu 15 tys. złotych. Przez cały czas trwania działalności Partner może liczyć na wsparcie Agenta regionalnego.

viviamo

Co oferuje Viviamo?

  1. Wyposażenie na strat – Viviamo wyposaży biura wg indywidualnie przygotowanego projektu. Placówki są zaprojektowane z myślą o komforcie Klienta. To sprawia, że budzą zaufanie budując wizerunek silnej i solidnej marki, której warto powierzyć swoją swoje bezpieczeństwo.
  2. Atrakcyjny model współpracy – Dołączenie do VIVIAMO już po 3 miesiącach przynosi widoczny przyrost biznesowy. Dotychczasowi Partnerzy potwierdzają, że współpraca przyniosła im długoterminowe korzyści w postaci wzrostu sprzedaży.
  3. Wsparcie marketingowe –  Pomoc w zakresie organizowania promocji na rynku lokalnym Franczyzobiorcy. Tylko w 2018 roku Viviamo wsparło kilkadziesiąt akcji promocyjnych swoich Partnerów. Byli oni obecni na festynach, imprezach miejskich, wydarzeniach sportowych i eventach biznesowych. Franczyzodawca przeznaczył kilka tysięcy gadżetów, kilkadziesiąt tysięcy ulotek i plakatów.
  4. Dzielenie się wiedzą – Viviamo dzieli się z franczyzobiorcami 20 letnim doświadczeniem w branży ubezpieczeń. O merytoryczną pomoc dbają Regionalni Dyrektorzy Sprzedaży oraz Konsultanci, którzy przekazują marketingowe i sprzedażowe know how, dzięki czemu Partnerzy z łatwością osiągają wzrost zysków.
  5. Zaufanie partnerów – Umowy franczyzowe oraz współpraca z 4000 agentów w Polsce to dowód na zaufanie, jakim obdarzyli franczyzodawcę Partnerzy. Potwierdzają je także liczne certyfikaty i nagrody, które otrzymuje Viviamo.
  6. Dedykowane oferty dla agenta i klienta – Agencji Viviamo otrzymują dostęp do specjalnych programów lojalnościowych oraz atrakcyjnych pakietów zniżkowych.. Klienci naszych biur mogą skorzystać z dedykowanych pakietów darmowych porad prawnych oraz dostępu do Portalu Pacjenta, które stanowią atrakcyjny dodatek do standardowych produktów.

Jumper Club

Franczyzobiorcy Viviamo korzystają z wyjątkowego programu JUMPER CLUB, gdzie każda złotówka ze sprzedanej polisy ubezpieczeniowej zamieniana jest na punkty, a te punkty na nagrody. Na wybór nagród wpływ mają sami Agenci. Patrząc jakie prezenty wybierają dla siebie Partnerzy można z całą pewnością stwierdzić, że Jumper Club pozwala czerpać jeszcze więcej przyjemności z pracy.

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Santander Bank Polska

Franczyza Santander Bank Polska

Santander Bak Polska S.A. To drugi pod względem posiadanych aktywów bank w naszym kraju. Proponuje produkty finansowe dla klientów indywidualnych, ale też dla przedsiębiorstw różnej wielkości (od mikro do dużych), a także dla korporacji o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym.

Bank rozszerza pole swojej działalności, rozmieszczając placówki w całej Polsce. Punkty sprzedaży znajdują się w dużych aglomeracjach, jak i małych miasteczkach. Obecnie sieć Santander to 549 jednostek własnych i ponad 120 działających na zasadzie franczyzy. Szczególną uwagę przywiązuje teraz do rozwoju franczyzy, oferuje więc Partnerom szereg atrakcyjnych rozwiązań.

Od samego początku służy pełnym wsparciem marketingowym. Organizuje szkolenia sprzedażowe i dotyczące prowadzenia punktu. Co więcej, nie wymaga żadnej opłaty wstępnej, a Partner oprócz standardowej prowizji, może liczyć na dodatkowe premie. Bank pomaga w urządzeniu placówki zgodnie z przyjętymi standardami i zapewnia fundusz reklamowy i bezpłatne materiały reklamowe.

santander

Co oferuje Santander?

  1. Brak opłaty wstępnej – Dołączenie do sieci nie wiąże się z żadną opłatą. Santandr wymaga jedynie posiadania środków na wynajęcie/zakup lokalu, wyposażenia go zgodnie ze standardem banku i środków na bieżące prowadzenie działalności.
  2. Dodatkowe wynagrodzenie – Oprócz standardowego prowizyjnego wynagrodzenia partner może liczyć na dodatkowe profity, a także na fundusz reklamowy nawet do 8000 zł na rok.
  3. Szeroka oferta produktowa – Placówki partnerskie oferują produkty i usługi dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Sprawdź ofertę na stronie www.santander.pl.
  4. Ciekawe szkolenia – Santander dostarcza wiedzę nie tylko o produktach i usługach. Uczy doradców w jaki sposób prowadzić rozmowę sprzedażową a partnerów zarządzania biznesem i przywództwa.
  5. Pomoc w wyposażeniu placówki – Santander zapewnia zewnętrzne oznakowanie placówki oraz wewnętrzny element wizerunkowy a także użycza sprzęt komputerowy.
  6. Dofinansowanie do pensji pracownika – Bank oferuje 3-miesięczne dofinansowanie do pensji pracownika nawet do 12 000 zł.

Wymagania dotyczące lokalu

  • powierzchnia sali obsługi min. 40 m2
  • zaplecze (z możliwością montażu sejfu i szafy logicznej)
  • lokal na parterze, z węzłem sanitarnym i wydzieloną strefą systemu alarmowego
  • minimalna wysokość lokalu 2,40 m
  • mile widziane osobne pomieszczenie do obsługi klientów
  • witryna z prawną możliwością montażu oznakowania

Inwestycja

Inwestycja w placówkę jest uzależniona od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Adaptacja lokalu o powierzchni ok. 40 m2 na placówkę trzystanowiskową to koszt ok. 25 tysięcy złotych plus nakłady związane z dostosowaniem lokalu do standardów banku.

Kwota 25 tys. zł obejmuje:

  • wyposażenie placówki zgodnie z wytycznymi banku
  • instalacje alarmowe, sejf, multisejf
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza RCU Ubezpieczenia

Franczyza RCU Ubezpieczenia

Regionalne Centrum Ubezpieczeń jest siecią zajmującą się sprzedażą ofert ubezpieczeniowych. Proponuje najkorzystniejsze rozwiązania ubezpieczeniowe i finansowe klientom, biorąc pod uwagę ich aktualną sytuację majątkową a także potrzeby. W tym celu porównuje oferty 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych działających na terenie Polski.

Agencja jest jedną z najszybciej rozwijających się tego typu firm w kraju. Jest też jednym z filarów grupy Operator Finansowy Sp.z.o.o., wiodącej prym jeśli chodzi o sprzedaż produktów większości Towarzystw Ubezpieczeniowych. Obecnie posiada 6 jednostek własnych i sieć 150 jednostek franczyzowych, które spotkać można w całej Polsce.

RCU planuje dalszy rozwój, zachęca więc franczyzobiorców do zakładania kolejnych punktów. Zapewnia pełne wsparcie marketingowe i szkoleniowe. Zapewnia też wszystkie niezbędne firmowe banery i akcesoria. Organizuje konkursy dla Partnerów i posiada atrakcyjny program premiowy. Od Partnerów wymaga wyłączności (zakaz konkurencji) i uiszczenia opłaty początkowej 15 tys. zł.

rcu

Wsparcie dla partnera

  • plan szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • opracowywanie indywidualnych lub personalizowanych materiałów reklamowych,
  • system informatyczny all in one zintegrowany z systemami TU (oferta, polisa, administracja, CRM),
  • własna strona www z zaawansowanym rozwiązaniem pozwalającym na jej aktywną promocję w internecie,
  • konkurencyjność na lokalnym rynku poprzez aktywną obecność w mediach,
  • dynamiczny i wszechstronny Dział Wsparcia Partnera.

Dla swoich Partnerów RCU realizuje wiele projektów służących szybszemu i stabilnemu rozwojowi.

Podstawowe wymagania sieci

  • lokal użytkowy na parterze, własny lub wynajęty z możliwością oszyldowania z zewnątrz i wewnątrz wg standardów RCU,
  • sprzęt biurowy – komputer/laptop,
  • dostęp do internetu,
  • przyjmujemy, że powierzchnia niezbędna do swobodnej obsługi klienta to minimum 20 mkw,
  • doświadczenie w ubezpieczeniach lub gotowość do rozpoczęcia szkoleń.

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza PZU

Franczyza PZU

PZU – Polski Zakład Ubezpieczeń to doskonale znana w Polsce marka i jedna z największych instytucji branży finansowej w kraju. Będąc na rynku od 200 lat, nie zwalnia tempa i cały czas rozwija sieć swoich placówek również w oparciu o punkty franczyzowe.

Placówki partnerskie PZU świadczą usługi w zakresie sprzedaży usług finansowych i ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych i przedsiębiorstw. Proponują ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, podróżne, finansowe, rolne, NNW. Firma cieszy się niezmiennie dużym zaufaniem klientów i stara się dotrzeć do tych nie tylko z wielkich miast, ale i tych, mieszkających w mniejszych miejscowościach. Obecnie posiada obszerną sieć placówek, na którą składa się 409 jednostek własnych oraz 1380 franczyzowych.

Franczyzobiorcom PZU oferuje pełne przeszkolenie, oraz zaplecze marketingowe i wyposażenie oraz aranżację punktu. Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu partnerskiego jest posiadanie własnego, bądź wynajmowanego lokalu. Firma nie obarcza franczyzobiorcy żadnymi opłatami marketingowymi, wstępnymi, ani bieżącymi. Nie musi on też uiszczać opłaty wstępnej.

pzu

Dlaczego warto współpracować z PZU?

  • Agencje PZU powstają na terenie całego kraju, nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w małych miejscowościach.
  • Nowe biura to przejrzysta i nowoczesna aranżacja przestrzeni oraz najwyższa jakość obsługi, doceniana przez miliony klientów.
  • Rozpoczynając współpracę z PZU, stajesz się częścią jednolitej i dynamicznej sieci sprzedaży oraz gwarantem obsługi klienta na najwyższym poziomie.
  • Biura agencyjne tworzą sieć placówek działających na lokalnych rynkach ubezpieczeniowych. Wzbudzają zaufanie klientów, dlatego mają bardzo dobre wyniki sprzedażowe.
  • Dzięki stworzonemu przez PZU modelowi otwarcia własnej agencji ubezpieczeniowej, już przy niewielkich nakładach finansowych, możesz w prosty sposób rozpocząć swój biznes. PZU nie pobiera żadnych opłat franczyzowych ani na początku, ani w trakcie współpracy.
  • Otwierając nowe biuro, otwierasz się także na nowe możliwości. Zdobędziesz wiedzę, która będzie procentowała w przyszłości. Otrzymasz od PZU pełne wsparcie merytoryczne oraz logistyczne. Wystarczy, że zdecydujesz się wykorzystać doświadczenie PZU.

Jak zacząć z PZU?

  1. Nie jesteś agentem Ubezpieczeniowym? Musisz przejść szkolenie i zdać egzamin.
  2. Skontaktuj się z koordynatorem PZU. Przeprowadzi Cię on przez cały proces otwarcia biura, ale również będzie wsparciem przy poszukiwaniu odpowiedniego lokalu.
  3. Wybierz lokalizację.
  4. Zaadaptuj lokal. Po zgłoszeniu lokalu Koordynator poinformuje Cię czy lokal został zaakceptowany przez PZU. Poinformuje Cię również czy należy wykonać prace adaptacyjne w celu dostosowania lokalu do standardów obowiązujących dla biur PZU, np. pomalowanie ścian.
  5. Zapoznaj się z technikami i standardami obsługi klienta.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *