Piccolo to sieć lodziarni oraz kawiarni, która datuje początek swojej działalności na rok 1947 i rozwija się od ponad 70 lat, przekazując rodzinny biznes i tradycję z pokolenia na pokolenie. Przedsiębiorstwo oferuje dwa modele współpracy franczyzowej. Jeden to klasyczne okienko z lodami, a drugi to kawiarnia z ciastami, kawą oraz ofertą śniadaniową.
W kawiarnianym menu Piccolo znaleźć można między innymi rozmaite desery, takie jak lody, gofry, rurki z bitą śmietaną, wyjątkowe ciasta oraz wiele sezonowych słodkości. Pojawiają się także dania obiadowe, zapiekanki, naleśniki, sałatki oraz dziecięce menu. Oprócz kawy serwuje się także lemoniadę, świeżo wyciskane soki i herbatę.
Obecnie pod szyldem sieci działa 5 lokali własnych oraz 10 jednostek franczyzowych. Przed podjęciem współpracy należy spotkać się z przedstawicielami marki i zapoznać się z wymaganiami oraz prognozą zysków.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
- Sprawdzony model biznesowy
- Niezbędne szkolenia
- Pomoc w wyborze lokalu
- Przygotowanie lokalu pod klucz
- Pomoc w zakupie sprzętu
- Pomoc w założeniu działalności
- Obsługę księgową
- Pakiet lodów na start
Sprawdź także franczyzę Apteki i artykuły zdrowotne.
Czego wymaga franczyzodawca
- Utrzymania standardu marki Piccolo
- Zaangażowania w projekt
- Pomysłów na rozwój marki