Marka Barfa Kebab szczyci się mianem największej sieci street foodowej w Polsce, która działa już od 5 lat. W jej skład wchodzą 4 punkty własne oraz 38 punktów franczyzowych. Koncepcja biznesowa opiera się na całorocznej sprzedaży kebabu z przyczepy gastronomicznej, którą franczyzobiorca kupuje razem z pełnym wyposażeniem na starcie współpracy.

W Barfa Kebab, mimo zamiłowania do orientalnej kuchni, promuje się polskie marki i korzysta z usług lokalnych dostawców. Kebab przyrządzany jest według najlepszej receptury, a jakość podanego dania w każdym punkcie gastronomicznym trzyma taki sam poziom. Gwarancją ma być wypracowany przez lata ścisły system kontroli wewnętrznych.

Jak deklarują przedstawiciele Barfa Kebab, za sukcesem marki stoją autorskie receptury, rozpoznawalny i lubiany produkt oraz dopracowane procedury wewnętrzne. Dla franczyzobiorców sieć zapewnia również gotową lokalizację w dobrym punkcie oraz pomoc w finansowaniu.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

kebab

Co oferuje Barfa Kebab

  • Sprawdzony model biznesowy
  • Mobilny punkt gastronomiczny, dzięki któremu unikniesz wysokiego czynszu
  • Nowoczesne wyposażenie punktu gastronomicznego
  • Korzystna lokalizacja przy galerii handlowej lub retail parku
  • Pomoc w finansowaniu

Zobacz również franczyzę Artykuły dziecięce.

Wymagania

  • Dbanie o wysoką jakość produktów
  • Przestrzeganie standardów obsługi klienta
  • Dbałość o wizerunek marki
  • Co najmniej 50 tysięcy złotych na start
Share.

Zostaw komentarz