Marka Barfa Kebab szczyci się mianem największej sieci street foodowej w Polsce, która działa już od 5 lat. W jej skład wchodzą 4 punkty własne oraz 38 punktów franczyzowych. Koncepcja biznesowa opiera się na całorocznej sprzedaży kebabu z przyczepy gastronomicznej, którą franczyzobiorca kupuje razem z pełnym wyposażeniem na starcie współpracy.
W Barfa Kebab, mimo zamiłowania do orientalnej kuchni, promuje się polskie marki i korzysta z usług lokalnych dostawców. Kebab przyrządzany jest według najlepszej receptury, a jakość podanego dania w każdym punkcie gastronomicznym trzyma taki sam poziom. Gwarancją ma być wypracowany przez lata ścisły system kontroli wewnętrznych.
Jak deklarują przedstawiciele Barfa Kebab, za sukcesem marki stoją autorskie receptury, rozpoznawalny i lubiany produkt oraz dopracowane procedury wewnętrzne. Dla franczyzobiorców sieć zapewnia również gotową lokalizację w dobrym punkcie oraz pomoc w finansowaniu.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Co oferuje Barfa Kebab
- Sprawdzony model biznesowy
- Mobilny punkt gastronomiczny, dzięki któremu unikniesz wysokiego czynszu
- Nowoczesne wyposażenie punktu gastronomicznego
- Korzystna lokalizacja przy galerii handlowej lub retail parku
- Pomoc w finansowaniu
Zobacz również franczyzę Artykuły dziecięce.
Wymagania
- Dbanie o wysoką jakość produktów
- Przestrzeganie standardów obsługi klienta
- Dbałość o wizerunek marki
- Co najmniej 50 tysięcy złotych na start