Blue shadow to sieć salonów odzieżowych stworzona przez dwie siostry, pasjonatki mody w roku 2003. Pierwszy sklep, który zapoczątkował powstanie marki pojawił się na Śląsku. Od tamtego czasu trwały przygotowania do rozszerzenia działalności i w końcu w roku 2012 udało się wprowadzić na rynek pierwszą pełną kolekcję własnej marki odzieżowej blue shadow.

Asortyment sklepów blue shadow obejmuje przede wszystkim kobiece ubrania, także wersjach plus size oraz dodatki. Do zakupienia są ubrania z kolekcji własnych marki, utrzymane w klimacie romantycznego boho. W ramach sieci funkcjonuje także sklep internetowy, dzięki któremu w blue shadow mogą robić zakupy klientki z całego kraju.

Obecnie funkcjonuje 10 sklepów blue shadow z czego 9 to jednostki franczyzowe. Osoby chętne do założenia własnego salonu pod szyldem blue shadow, mogą liczyć na indywidualnie ustalane warunki funkcjonowania placówki oraz zapoznanie z unikalnym know how.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

blue

Korzyści

  • Partnerskie i indywidualne podejście do funkcjonowania Twojego sklepu
  • Pełny know how nie tylko w zakresie otwarcia sklepu, ale przede wszystkim jego funkcjonowania z nastawieniem na sukces biznesowy
  • Sklep pod szyldem blue shadow wraz ze wsparciem marketingowo-reklamowym na lokalnym i ogólnopolskim rynku
  • Profesjonalną logistykę towarową w oparciu o depozyt – to na barkach franczyzodawcy będzie spoczywać ten jeden z kluczowych czynników, decydujących o sukcesie w branży odzieżowej
  • Prosprzedażowe działania promocyjne, marketingowe i wyprzedażowe, podnoszące koniunkturę Twojego sklepu
  • Dostęp do Akademii blue shadow, czyli cyklicznych specjalistycznych szkoleń, kształcących Doradców Klienta oraz Stylistów na miejscu w Twoim sklepie
  • Wsparcie ze strony doświadczonych Managerów Regionalnych oraz Głównego Visual Merchandisera, którzy są do Twojej dyspozycji
  • Pomoc przy negocjacjach warunków z Centrami Handlowymi i innymi zewnętrznymi podmiotami

Zobacz również franczyzę Brutale.

Wymagania

  • zaangażowanie i nastawienie na sukces
  • środki finansowe
  • lokal zgodny ze standardami firmy (50-120m2)
Share.

Zostaw komentarz