Bó Burger na rynku gastronomicznym działa od 2016 roku. Pierwszy lokal powstał w Kielcach. W menu znaleźć można interesujące kompozycje burgerów z wołowiną, kurczakiem lub propozycję dla wegetarian, a także frytki belgijskie, frytki z batata oraz krążki cebulowe. Burgerownia jest więc klasycznym przykładem kuchni amerykańskiej.

Koncepcja powstania lokalu oparta jest na założeniach kuchni slow food, ale wystrój wnętrza nawiązuje także do miejskiego stylu życia, nowojorskiego metra, graffiti czy kultury hip hopowej. Amerykańską stylistykę restauracja łączy z najlepszymi produktami od lokalnych dostawców i wysokimi standardami serwowanego jedzenia.

W związku z sukcesem marki w Kielcach, Bó Burger wyszedł z inicjatywą uruchomienia sieci franczyzowej w dużych miastach. Preferowane są miejscowości powyżej 50 tysięcy mieszkańców.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

bó

Co zyskuje franczyzobiorca

  • Wsparcie operacyjne na każdym etapie inwestycji przed i po otwarciu lokalu
  • Firma przekazuje swoje know-how w zakresie optymalnego prowadzenia i zarządzania lokalem
  • Firma przeprowadza szkolenia dla franczyzobiorców i pracowników w oparciu o standardy Bó
  • Franczyzobiorca otrzymuje projekty graficzne i materiały marketingowe oraz prawo do korzystania z marki Bó
  • Wsparcie przy znalezieniu odpowiednich dostawców

Sprawdź także franczyzę Usługi dla biznesu.

Kwota inwestycji

  • Kwota uzależniona jest od wielkości i stanu technicznego lokalu
  • Gotowy lokal po innej gastronomii od 50 tysięcy złotych
  • Nowy lokal od podstaw od 150 tysięcy złotych
  • Opłata wstępna 15 tysięcy złotych netto
  • Opłata franczyzowa a 3% od miesięcznego obrotu netto
  • Szkolenie dla osób, które chcą otworzyć lokal pod własnym szyldem 10 tysięcy złotych

 

Share.

Zostaw komentarz