Brainy to symbol edukacji przyszłości. Brain Child Learning mający siedzibę w Indiach jest twórcą i właścicielem licencji. Metoda powstała na bazie psychologii pozytywnej Martina Seligmana, inteligencji społecznej Thorndike’a, teorii inteligencji emocjonalnej, teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera oraz neuroedukacji Richarda Bandlera.
W ofercie Brainy można znaleźć Brainy Sensory Enhancement składający się z 224 lekcji po 45 minut każda. W klasie w Brainy liczba uczniów to średnio 6-8 osób. Oferują również kurs Abacus Kids dla dzieci 4-8 lat i kurs Abacus Junior dla dzieci 9-14 lat. Można również skorzystać z przedszkoli Brainy czy MyDNA.
Brainy rozwija się również na płaszczyźnie franczyzy. Obecnie to 25 jednostek franczyzowych. Franczyzobiorca, który chce rozpocząć ma do wyboru prowadzenie samodzielnej akademii Brainy, głównej franczyzy w mieście lub w regionie. Jeśli chce samodzielnie wówczas okres obowiązywania umowy to trzy lata, którą poprzez uiszczenie opłaty nominalnej można odnowić na kolejne trzy lata.
Wsparcie dla franczyzobiorcy:
- pomoc w wyborze lokalizacji,
- wytyczne dotyczące urządzenia i uruchomienia placówki,
- doradztwo w zakresie przeprowadzania rekrutacji,
- szkolenie pracowników i opcjonalnie właściciela w zakresie marketingu, administracji i prowadzenia zajęć,
- bieżące konsultacje służące optymalizacji prowadzenia biznesu,
- bieżące konsultacje z zakresu metodyki nauczania,
- projekty materiałów promocyjnych,
- prawo do korzystania z marki BRAINY,
- koordynacja działań marketingowych,
- listing na stronie internetowej brainypolska.com,
- promocja w internecie,
- dedykowane, zawsze aktualne oprogramowanie do zarządzania szkołą dostępne przez platformę internetową.
Wymagania:
- zdolność inwestycyjna w wysokości od 90 do 150 tys. zł,
- własny lub wynajmowany lokal o powierzchni 80-90 mkw.,
- entuzjazm w pracy z dziećmi i wyczucie biznesowe,
- możliwość poświęcenia na prowadzenie biznesu przynajmniej 4 godzin dziennie,
- doświadczenie w prowadzeniu biznesu będzie dodatkowym atutem.