Początek działalności w Europie, marka Carte d’Ore notuje na wczesne lata osiemdziesiąte. Swój debiut we Francji, skąd pochodzi, sieć miała w roku 1978. Głównym założeniem, które stało za powstaniem kawiarni jest stworzenie miejsca, które będzie słynąć z najwyższej jakości lodów oraz deserów. Dzięki takiemu podejściu, marka stała się znana na rynku europejskim i do dziś cieszy się zaufaniem klientów.
W kawiarnianym menu można znaleźć oryginalne smaki lodów Carte d’Ore, które niedostępne są w innych lokalach. Oprócz tego serwowane są ciekawe kompozycje deserów lodowych, ciasta, gofry, koktajle owocowe i kawa.
Carte d’Ore posiada obecnie 7 własnych jednostek oraz około 50 lokali franczyzowych. Do Polski firma trafiła w 2010 roku i od tamtej pory chętnie wita partnerów biznesowych z naszego kraju. W 2014 roku, za swoją działalność franczyzową marka zyskała Certyfikat Wiarygodności POF.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Co zyskujesz
- pomoc w znalezieniu lokalizacji,
- udostępnienie usług architekta, który pomoże zaprojektować lokal,
- wyposażenie lokalu w cały sprzęt chłodniczy oraz możliwość pozyskania profesjonalnego ekspresu do kawy,
- kompleksowy program szkoleniowy dla personelu,
- możliwość nadzoru nad pracą nowego punktu w pierwszych miesiącach funkcjonowania,
- zaopatrzenie we wszystkie produkty oferowane w sieci
- silne wsparcie marketingowe dzięki ogólnopolskiej promocji sieci.
- przekazanie pełnego know-how
- media społecznościowe takie jak: instagram, Facebook
Zobacz również franczyzę Opieka zdrowotna.
Wymagania Carte d’Ore
- dysponować odpowiednim kapitałem (średni nakład finansowy to 250 tysięcy złotych),
- mieć chęć do poszerzania horyzontów biznesu.
- I to właściwie wszystko – CD Cafe pomoże zorganizować całą resztę!