Chilli Mili to wyjątkowa sieć restauracji, która specjalizuje się w fast foodowych daniach z kurczaka. Na polskim rynku w zasadzie nie posiada żadnej konkurencji poza KFC, od której stara się odróżnić budując własną, unikalną markę. Obecnie w Polsce znajduje się 10 lokali pod szyldem firmy. W Uzbekistanie funkcjonują 2 punkty gastronomiczne, a na Ukrainie i Słowacji po jednym.

Menu Chilli Mili zawiera różne kompozycje burgerów z kurczaka, tortille oraz wrapy, sałatki oraz boxy z kawałkami kurczaka. Oprócz tego znajdzie się kilka pozycji dla dzieci oraz wegetarian. Z usług restauracji korzystają klienci w różnych kategoriach wiekowych, którzy szukają alternatywy dla klasycznej burgerowni, pizzerii czy budki z kebabem.

Podjąć współpracę franczyzową z marką Chilli Mili można nawet nie posiadając doświadczenia w gastronomii. Co więcej, miesięczna opłata franczyzowa również nie jest wymagana od partnera.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

chilli

Jak rozpocząć współpracę?

  • Ankieta/wybór lokalu – Wraz z wypełnioną ankietą możesz przesłać propozycję lokalizacji na Twoją restaurację Chilli Mili. Firma wstępnie określi, czy punkt spełnia wymogi techniczne i technologiczne. Podpowie Ci także na co zwrócić uwagę przy najmie lokalu.
  • Spotkanie – Chilli Mili odpowie na Twoje pytania i zacznie szczegółowo pracować nad proponowaną lokalizacją. Jednocześnie jest to właściwy moment aby poznać się lepiej i wspólnie uzgodnić kierunki działania.
  • Podpisanie umowy – Właściwa decyzja dotycząca lokalizacji to fundament. Jeśli wszyscy są zgodni następuje umowy. Od tej chwili  celem No.1 jest doprowadzenie do otwarcia lokalu.
  • Faza projektowa – Firma działa zgodnie ze sprawdzonym schematem. Inwentaryzacja lokalu, projekt technologii, wytyczenie linii baru, projekt sali konsumpcyjnej. Podział obowiązków jest jasny. Wiesz do czego firma dąży, gdyż lokale Chilli Mili mają spójne wnętrza.
  • Rozpoczęcie działań marketingowych – Dział marketingu wykonuje szereg czynności informujących lokalną społeczność o planowanym otwarciu Chilli Mili. Zakłada profil restauracji na FB, informuje o postępach prac remontowych, prowadzimy lokalne akcje marketingowe.
  • Faza budowlana – Na podstawie Projektu Technologii oraz Sali Konsumpcyjnej prowadzisz prace remontowe. Jesteś w stałym kontakcie z firmowymi specjalistami. Otrzymujesz także spisane w formie podręcznika wytyczne, aby sprawnie prowadzić remont krok po kroku.
  • Wyposażenie lokalu – W oparciu o Listę urządzeń oraz Listę sprzętu drobnego dostosowujesz lokal do standardów Chilli Mili. Jednocześnie prowadzone są działania marketingowe. Mieszkańcy Twojej miejscowości już nie mogą doczekać się otwarcia Chilli Mili.
  • Szkolenie wstępne – Po odbiorze lokalu przez Sanepid oraz skompletowaniu załogi rozpoczyna się szkolenie wstępne. Kucharz Chilli Mili szkoli cały zespół z przygotowania oraz serwowania dań. W tym czasie wdrażany jest także system do obsługi klientów.

Wymagania sieci

  • Minimalna powierzchnia lokalu 70m2
  • Minimalna liczba mieszkańców 10 tysięcy
  • Twoje zaangażowanie i umiejętności kierownicze
  • Doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane

Sprawdź także franczyzę Spożywcze i przemysłowe.

Mocne strony sieci

  • Szeroka kategoria wiekowa klientów – Soczystego, chrupiącego kurczaka kochają wszyscy. Wykorzystaj to! Zarówno dzieci, młodzież szkolna, studenci czy całe rodziny chętnie odwiedzą Twój lokal, bo każdy znajdzie coś smacznego dla siebie w menu.
  • Mała konkurencja – W twojej miejscowości królują kebaby i pizzerie? To dobrze. Wyróżnij się na lokalnym rynku nowymi daniami. Dla Chilli Mili jedyną konkurencją jest KFC, dlatego z pełną świadomości robi wszystko by się od niej odróżnić.
  • Optymalne wykorzystanie godzin pracy – Lekka kanapka z kurczakiem i pyszna kawa to smaczny początek dnia. Wieczorem natomiast kubełek pikantnych skrzydełek („dirty wings”) i zimne piwo. Brzmi smacznie! Działaj optymalnie wykorzystując każdą porę dnia!
  • Dolewka – Jak zwiększyć sprzedaż napojów oraz zaproponować klientowi atrakcyjną promocją korzystną także dla Ciebie? Serwuj napoje z dyspenserów Post Mix w systemie „Dolewki”. Skutecznie zwiększysz także sprzedaż dań w zestawach.

 

Share.

Zostaw komentarz