Chinkalnia to sieć punktów gastronomicznych inspirujących się egzotyczną kuchnią gruzińską. Dania gruzińskie w Polsce cieszą się dużym zainteresowaniem wśród klientów restauracji, stąd sukces marki. W ciągu pięciu lat funkcjonowania na rynku, w pięciu krajach otwarte zostało 65 restauracji oznaczonych logiem Chinkalni.
W menu znajdują się tradycyjne potrawy gruzińskie, takie jak popularne chinkali – tradycyjne pierożki, od których restauracja wzięła swoją nazwę, chaczapuri, lula kebab i wiele innych. Serwowane są także pyszne gruzińskie desery w tym bakława czy deser z winogronowego soku zwany pelamuszi.
Restauracje Chinkali powstają w oparciu o współpracę franczyzową. Marka należy także do Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Polscy partnerzy biznesowi deklarują, ze inwestycja zwraca się już w drugim miesiącu działalności.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
- Pomoc przy wyborze lokalu.
- Przekazanie standardów związanych z lokalem oraz wsparcie adaptacyjne.
- Wsparcie marketingowe.
- Przekazanie know-how i standardów operacyjnych.
- Wsparcie w działalności operacyjnej.
- Dedykowanie sprawdzonych dostawców.
- Model inwestycyjny.
- Wspólne otwarcie restauracji.
Zobacz również franczyzę Stacje paliw i artykuły motoryzacyjne.
Inwestycja
- Od 60 tysięcy złotych
- Koszt licencji 13-19 tysięcy złotych
- Opłata miesięczna 2% od utargu brutto
- Okres zwrotu 16-18 miesięcy