Coccodrillo to marka znana z wysokiej jakości sezonowych kolekcji odzieży dla dzieci i niemowląt. W branży odzieżowej funkcjonuje już od lat 90, kiedy jeszcze podobna działalność stanowiła niszę na rynku, choć pod swoją obecną nazwą działa od roku 2003. Na dzień dzisiejszy udało się otworzyć ponad 500 salonów z dziecięcą odzieżą, z czego w Polsce jest ich około 250. Pozostałe znajdują się w Austrii, Czechach, Portugalii i wielu innych krajach.

Asortyment obejmuje ubrania sezonowe wiosenno-letnie oraz jesienno-zimowe, zarówno dla dziewcząt, jak i dla chłopców. Rodzice mogą skompletować dla swoich pociech garderobę z odzieżą w stylu wizytowym, sportowym oraz casual. Wszystkie produkty są funkcjonalne i prezentują wysoki standard.

Franczyza Coccodrillo przeznaczona jest dla osób, które posiadają własną działalność gospodarczą i gotowe są zarządzać własną firmą przy jednoczesnym wykorzystaniu sprawdzonego konceptu biznesowego.

Dowiedz się również czym są franczyzy.

Podejmując współpracę z marką Coccodrillo franczyzobiorca zyskuje:

  • Możliwość działania pod znaną marką
  • Bogatą ofertę asortymentową dla niemowląt i dzieci. Marka Coccodrillo spełnia wszelkie niezbędne normy polskie oraz Unii Europejskiej dla odzieży dziecięcej
  • Niskie nakłady finansowe związane z otwieraniem sklepu
  • Bezpłatny projekt aranżacji wnętrza salonów przy ulicach
  • Brak opłaty franczyzowe
  • Brak konieczności inwestowania w towar
  • Oszczędność czasu i pieniędzy. Zamawianie towaru odbywa się automatycznie na podstawie analizy sprzedaży.
  • Bezpłatne dostawy towaru bezpośrednio do sklepu (transport w dwie strony)
  • Ciągły dostęp do pełnej oferty firmy z gwarancją dysponowania wszystkimi nowościami
  • Monitoring stanów towarowych sklepu umożliwiający precyzyjne i szybkie realizacje najlepiej rotujących towarów
  • Odbiór niesprzedanego towaru od franczyzobiorcy (brak wydatków związanych z magazynowaniem towaru)
  • Pomoc przy ułożeniu i ekspozycji towaru zgodne z wypracowaną koncepcją visual merchandisingu
  • Pomoc opiekuna regionalnego podczas otwarcia sklepu oraz opieka w trakcie prowadzenia działalności
  • Korzyści płynące z działań reklamowych i promocyjnych podejmowanych przez franczyzodawcę
  • Bezpłatne materiały promocyjne i neon z nazwą Coccodrillo
  • Korzyści ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych oraz wszelkich zastrzeżonych procesów i formuł franczyzodawcy.
  • Bezpłatne szkolenia dla personelu

Zobacz również franczyzę Godan Strefa Uśmiechu.

Wymagania:

  • Partnerów poszukujemy w miastach powyżej 15 tyś mieszkańców
  • w atrakcyjnych punktach w przestrzeni miejskiej oraz w galeriach handlowych.
  • Lokal handlowy powinien mieć powierzchnią od 50 m² do 70 m² z tytułem prawnym do przedmiotowej nieruchomości.
Share.

Zostaw komentarz