Franczyza Coffee Shop Poland

Franczyza Coffee Shop Poland

Coffee Shop Poland to koncept biznesowy oparty na legalnych produktach konopnych. Asortyment sklepów konopnych, działających pod szyldem marki to wysokiej jakości testowane wyroby spożywcze z legalnej marihuany. Dużym atutem jest ich różnorodność. Obecnie sieć może pochwalić się 6 placówkami własnymi oraz 10 punktami franczyzowymi. 

W ofercie produktowej Coffee Shop Poland można znaleźć ponad 10 000 unikalnych produktów. Wśród nich są między innymi ubrania i akcesoria z motywem konopi, energy drinki z konopiami, białko konopne, babeczki z konopiami, czekolada, chipsy, herbata z konopiami oraz wiele innych interesujących pozycji.

Franczyza Coffee Shop Poland to okazja dla inwestorów na zagospodarowanie niszy rynkowej i otwarcie sklepu konopnego z wysokiej jakości asortymentem. Zaletą tego modelu biznesu jest także stosunkowo niewielki koszt inwestycji.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

csp

Przewidywany koszt inwestycji

  • Koszt otwarcia lokalu to kwota  64000 netto.
  • Koszt zakupu lokalu 20- 30 m2.

Sprawdź także franczyzę Cortez.

Co otrzymujesz?

  • Prawo do używania firmy i znaku towarowego Franczyzodawcy
  • Wystrój i wyposażenie lokalu handlowego: meble na wymiar, montaż mebli, transport, witryna szklana sprzedażowa, reklama zewnętrzna lokalu, oklejenie witryn, kaseton podświetlany
  • Lodówka na napoje
  • Ubrania firmowe
  • Utworzenie fanpaga ,zdjęcia licencja, prowadzenie reklam
  • Manekiny, głowy ekspozycyjne
  • Ulotki reklamowe
  • Szkolenie na miejscu oraz szkolenia online przez specjalistów
  • Balony reklamowe
  • Cukierki reklamowo – promocyjne
  • Program lojalnościowy z pieczątką
  • Opłata licencyjna, certyfikaty ,przygotowanie sklepu
  • Leżaki firmowe, oraz stolik
  • Pełną dokumentację sanitarną HAACAP
  • Pełne zatowarowanie lokalu
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Cortez

Franczyza Cortez

Marka Cortez szczyci się mianem pierwszej, niezależnej sieci sklepów monopolowych w Polsce. Główną strategią rozwoju brandu jest system franczyzowy, do którego obecnie należy już 27 punktów handlowych, otwartych zarówno w dużych metropoliach, jak i w nieco mniejszych miastach. Placówki firmy funkcjonują między innymi w Poznaniu, Bydgoszczy, Tczew, Wąbrzeźno czy Nakło nad Notecią. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Sklepomat

Franczyza Sklepomat

Sklepomat to innowacyjny pomysł na biznes, który wykiełkował w dobie pandemii, kiedy to każda wizyta w sklepie stacjonarnym wiązała się z ryzykiem zakażenia. Automat jest maszyną wyposażoną w najnowsze oprogramowanie, która umożliwia klientom bezpieczne dokonanie zakupu nawet 10 produktów jednocześnie. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Żabka

Franczyza Żabka

Sieć sklepów Żabka powstała z myślą o zapewnieniu lokalnym społecznościom wygody i możliwości dokonania szybkich drobnych zakupów. Historia marki sięga roku 1998, kiedy to powstało 7 pierwszych sklepów w Poznaniu oraz Swarzędzu. Miały one stanowić alternatywę dla super i hipermarketów, które wówczas zaczynały powstawać na polskim rynku. Dwa lata później sieć liczyła już około 400 sklepów i do życia powołane zostaje pierwsze Centrum Logistyczne Żabki.  (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Używki Świata

Franczyza Używki Świata

Używki Świata to sieć sklepów, która podlega pod spółkę jawną Semi, która jest pomysłodawcą całego przedsięwzięcia. W czerwcu 2005 roku otwarta została pierwsza placówka, a rok później w marcu marka Używki Świata została zastrzeżona przez Urząd Patentowy RP i otrzymała prawo ochronne na znak towarowy. W roku 2009 firma rozpoczęła import alkoholi z różnych zakątków świata. (więcej…)

Skomentuj

1 Komentarz

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza TeaClub Klub Herbaty

Franczyza TeaClub Klub Herbaty

TeaClub już od 1990 roku swoją kontynuuje swoją misję szerzenia kultury picia herbaty i zapoznaje Polaków z przeróżnymi smakami i aromatami z bogatej oferty gatunków herbat. Firma powstała z myślą o szerzeniu kultury picia herbaty, chociaż w asortymencie znajdują się także wyjątkowe gatunki kaw, o które TeaClub nieustannie poszerza swoją ofertę. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *