Credit Agricole szczyci się tym, że jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce, gdzie funkcjonuje na rynku już od ponad 20 lat. Jego działalność obejmuje bankowość detaliczną, korporacyjną, rolniczą, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz obszar consumer finance. Bank świadczy usługi kredytowe, leasingowe, faktoringowe, inwestycyjne, a także te dotyczące bankowości korporacyjnej, codziennej (konta, karty, lokaty) oraz ubezpieczeń.

Grupa Credit Agricole zalicza się do jednego spośród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów. Z ich usług korzysta około 51 milionów klientów w 47 krajach. W Polsce bank posiada ponad 400 placówek we wszystkich większych miastach, a ich usługi kredytowe dostępne są w blisko 12 tysiącach punktów sprzedaży.

Od 15 możliwe jest otworzenie placówki partnerskiej pod szyldem Credit Agricole, a średni czas współpracy wynosi 10 lat. W kwietniu 2013 roku bank wprowadził Kodeks standardów etycznych dla Partnerów biznesowych, w trosce o to, aby współpraca z Partnerami była oparta na wspólnych zasadach społecznie odpowiedzialnego biznesu.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

placówka

Dlaczego warto zostać partnerem Credit Agricole?

  • atrakcyjne wynagrodzenie pozwalające na osiąganie stabilnych dochodów
  • udział w marży ze sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w Twojej placówce
  • szeroka gama produktów i usług dla osób fizycznych
  • zaproszenie do uczestnictwa w konkursach sprzedażowych
  • wybór jednego z dwóch modeli współpracy, sam wybierzesz, który jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni
  • profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne m.in. Menadżera Regionalnego, Help Desk oraz Call Center

Sprawdź także franczyzę CUK Ubezpieczenia.

Podział kosztów

Bank ponosi koszty

  • zakupu pakietu materiałów marketingowych na start oraz zapewnia promocyjne materiały marketingowe podczas ogólnopolskich kampanii banku
  • zakupu monitora LCD, na którym będą się wyświetlać spoty reklamowe banku
  • zakupu i dzierżawy sprzętu IT oraz powiązanych licencji
  • partycypuje w kosztach wdrożenia i szkoleń produktowych

Ty ponosisz koszty

  • zatrudnienia pracowników, w tym koszty delegacji uczestnictwa w szkoleniach i spotkaniach
  • zakupu i montażu fryzu banku
  • aranżacji i wyposażenia lokalu
  • zakupu i montażu systemów bezpieczeństwa (alarm, monitoring)
  • organizowania lokalnych akcji marketingowych
Share.

Zostaw komentarz