Don’t Call Me Jennyfer to francuska marka odzieżowa, specjalizująca się w modzie dla nastolatek. Inspiracją dla wielu kolekcji jest okres buntu młodzieżowego. Sieć sklepów należąca do firmy istnieje od ponad 20 lat i przez ten czas udało jej zbudować w Europie wysoką pozycję. Na całym świecie powstało około 470 sklepów pod szyldem D.C.M Jennyfer.

Asortyment sklepów to przede wszystkim ubrania młodzieżowe, w tym jeansy, topy, t-shirty, swetry, kurtki, piżamy oraz bielizna. Nie brakuje też stylowych dodatków, czapek, toreb i plecaków. W sieci funkcjonuje także sklep internetowy należący do marki.

Około 120 placówek D.C.M Jennyfer na całym świecie powstało na zasadzie współpracy franczyzowej. Warto przystąpić do sieci partnerskiej ze względu na wsparcie ze strony franczyzodawcy oraz dużą rozpoznawalność marki w mediach społecznościowych.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

dcm

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • system szkoleń dla franczyzobiorcy i personelu
  • wsparcie w odpowiednim zatowarowaniu
  • wsparcie marketingowe
  • mocny wizerunek marki w mediach społecznościowych
  • wsparcie administracyjne oraz w zakresie księgowości

Zobacz również franczyzę Diverse.

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży i przedsiębiorczość
  • umiejętność zarządzania
  • powierzchnia handlowa 250m2
  • lokal w centrum handlowym, na dworcu lub przy ruchliwej ulicy
  • środki finansowe

 

Share.

Zostaw komentarz