DietDrive należy do firmy Apetyt na zdrowie i zajmuje się usługami gastronomicznymi oraz dietetyką. Początki działalności przypadają na 2011 rok, kiedy to w Tarnowie oraz Dębicy powstały dwa gabinety dietetyczne pod szyldem Apetyt na zdrowie. W 2014 roku powstał również lokal gastronomiczny, który miał na celu wspomagać klientów gabinetów w realizacji diety. W 2019 roku otwarto pierwsze okienko DietDrive, dzięki któremu zdrowe, dietetyczne posiłki można odbierać prosto z samochodu.

Menu DietDrive jest bogate w zdrowe i pełnowartościowe posiłki. Znaleźć w nim można pozycje dla wegetarian, wegan, sportowców oraz ludzi z nietolerancjami pokarmowymi. Pojawiają się dietetyczne wersje potraw takich jak kebab, pierogi, burgery i popularne zupy. Oprócz tego zdrowe desery i napoje.

Celem powstania sieci franczyzowej jest rozwój marki oraz otwarcie nowych punktów gastronomicznych DietDrive w miastach polskich i europejskich. Firmie zależy na zwiększeniu dostępności dietetycznej żywności, a także promowaniu zdrowego stylu życia.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

dieta

Co zyskujesz?

  • Atrakcyjne warunki współpracy – Wypracowane źródła dostaw i dogodne warunki handlowe zaopatrzenia restauracji mające niezwykle duży wpływ na elastyczność polityki cenowo-promocyjnej restauracji DietDrive, jak i rentowność restauracji franczyzobiorcy.
  • Menu przynoszące rezultaty – Oryginalność potraw, innowacje, wysoka jakość i walory smakowe oferty gastronomicznej, stanowią jeden z najbardziej istotnych czynników przewagi konkurencyjnej konceptu DietDrive nie tylko w odniesieniu do innych graczy na rynku, ale również wśród innych konceptów działających w tym samym koncepcie rynku.
  • Wsparcie biznesowe – Kompleksowa organizacja procesu wyboru lokalizacji dla restauracji, poczynając od procedury analizy, weryfikacji i jej akceptacji, poprzez etap prac projektowych na aranżacyjnych kończąc. Korzystając z bazy sprawdzonych dostawców i usług wyposażenia Franczyzobiorca do minimum ogranicza czas potrzebny na przystosowanie lokalu, co ma wymierne przełożenie w kosztach inwestycji.
  • Wsparcie marketingowe – Marketing, promocja i reklama. Narzędzia, które aktywizują sprzedaż oferty gastronomicznej zarówno o zasięgu lokalnym, jak i krajowym – na taką skalę, że samodzielnie działający Franczyzobiorca nie mógłby sobie na nią pozwolić.
  • Innowacyjność – Realizacja unikatowego konceptu sprzedaży indywidualnie zbilansowanych posiłków bez konieczności wychodzenia z samochodu.
  • Efektywna komunikacja – Kontroling operacyjny i finansowy działalności franczyzowej restauracji, dzięki czemu jej kondycja ekonomiczna jest na bieżąco monitorowana, żeby w przypadku takiej konieczności uruchamiać niezbędne narzędzia służące korygowaniu działalności w pożądanym kierunku.

Sprawdź także franczyzę Apteki i artykuły zdrowotne.

Koszty

  • maksymalny koszt inwestycji 200 tysięcy złotych + VAT
  • opłata wstępna 40 tysięcy złotych + VAT
  • Opłata bieżąca 4%
  • Opłata marketingowa 1%
Share.

Zostaw komentarz