Historia marki sięga 1960 roku, kiedy to dwaj bracia za 500 dolarów kupili pizzerię „DomiNick’s” w stanie Michigan. Pod nazwą Domino’s Pizza firma zaczyna funkcjonować od roku 1965, tym razem pod kierownictwem tylko jednego z braci, Toma Monaghana. Dwa lata później zaczyna funkcjonować sieć franczyzowa.

W menu znajduje się przede wszystkim pizza w rozmaitych wariantach, zarówno mięsnych, jak i wegetariańskich. Głównym atutem Domino’s Pizza są przede wszystkim liczne promocje oraz duży nacisk, jaki firma kładzie na usługę dowozu.

Pizzerie należące do sieci znajdują się obecnie w 85 krajach, gdzie łącznie otwarto ich ponad 15 tysięcy. W Polsce pierwsza placówka Domino’s powstała w 2011 roku w Warszawie, jednak do dzisiaj sieć w naszym kraju wciąż się rozwija. Według planu, docelowa liczba punktów gastronomicznych pod szyldem marki to od 200 do 300.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

dominos

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Domino’s oferuje wsparcie marketingowe (m.in. kampa
    nie ATL, reklama on-line 365 dni w roku) zwiększające liczbę zamówień w Twojej pizzerii.
  • Firma zapewnia bieżące wsparcie (np. scentralizowane zakupy gwarantujące najniższe ceny) oraz daje Ci dostęp do naszych gotowych rozwiązań (m.in. autorski system konwersji gwarantujący powtarzalność zakupu, system umożliwiający monitoring efektywności pracowników Twojej pizzerii w czasie rzeczywistym).
  • System rozliczeń jest nastawiony na Twój rozwój i wzrost.
  • Szybkie i bezproblemowe rozpoczęcie działalności – pomoc w selekcji lokalizacji uwzględniając efektywność strefy dostaw i optymalizację kosztów pracowniczych oraz zaplanowanie Twojego lokalu tak, aby zoptymalizować przygotowanie pizzy.
  • Unikalny system do zarządzania pizzerią Domino’s Pulse® w pełni zintegrowany z systemem zamówień on-line, z funkcją śledzenia zamówień przez klienta.
  • Wsparcie, sprawdzona strategia i gotowy plan działania – kompleksowe szkolenie w lokalu Domino’s Pizza przed otwarciem własnej pizzerii oraz pomoc w opracowaniu indywidualnej całorocznej strategii marketingowej, dopasowanej do Twojej lokalizacji.
  • Ograniczenie do minimum ryzyka na starcie – indywidualne wsparcie w prowadzeniu własnej pizzerii w pierwszych tygodniach po otwarciu. Domino’s pomoże Ci przejść sprawnie przez cały proces i na każdym kroku jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Inwestycja

  • Minimalna kwota inwestycji wynosi 95 tys. EUR.
  • Kwota inwestycji uzależniona jest m.in. od posiadania własnego lokalu oraz przewidywanych kosztów adaptacji wynajmowanego lokalu

Zobacz również franczyzę Kosmetyki biżuteria upominki.

Profil franczyzobiorcy

  • Entuzjasta pizzy
  • Z doświadczeniem we własnym biznesie (min. 3 lata lub z doświadczeniem w gastronomii)
  • Posiadający doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Nastawiony na wzrost i rozwój własnego biznesu
  • Gotowy do osobistego zaangażowania w prowadzenie pizzerii
  • Gotowy do nauki i otwarty na zmiany
  • Bezkompromisowy w kwestii najwyższej jakości produktów i poziomu obsługi klienta
  • Mile widziane osoby posiadające własny lokal

 

Share.

Zostaw komentarz