Hasłem przewodnim Doradztwa Gastronomicznego jest „zrzeszamy niezrzeszonych”. Dzięki inicjatywie firmy, mając własną restaurację, franczyzobiorca może zacząć działać pod szyldem znanej marki i zacząć więcej zarabiać. Wspólnie z przedsiębiorstwem powstać mogą pizzerie, burgerownie, a nawet kawiarnie.
Już w latach 90 założyciele Doradztwa Gastronomicznego stawiali swoje pierwsze kroki w biznesie, rozpoczynając od sektora hotelarsko-gastronomicznego. Podczas 20 lat zdobywania doświadczeń udało się doprowadzić do powstania ponad 100 lokali gastronomicznych oraz spożywczych. Kilka znanych marek w Polsce oraz za granicą zawdzięcza swój prężny rozwój firmie doradczej DG.
Firma prowadzi usługi doradcze w zakresie prowadzenia lokalu gastronomicznego pod własnym szyldem oraz przeprowadza przez proces przystąpienia do sieci franczyzowej. Konsultować się ze specjalistami z Doradztwa Gastronomicznego można między innymi w sprawie wyboru lokalu, rekrutacji pracowników i poprawy jakości usług.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Co zyskujesz
- system produktów, abyś był pewny, że używasz produktów tej samej jakości,
- podręcznik operacyjny,
- miesięczne oceny restauracji,
- system do sporządzania raportów tygodniowych, który pozwoli Ci sprawdzać zużycie i wykryć straty jeżeli takie wystąpią,
- system raportów finansowych, który pozwoli Ci kontrolować zyski,
- ocenę obsługi klienta poprzez badania tajemniczego klienta,
- dodatkową indywidualną pomoc,
- atrakcyjne ceny zakupu surowców,
- rozpoznawalną markę.
Sprawdź także franczyzę Nieruchomości.
Franczyza według definicji DG to:
- niezależność prawna, finansowa oraz organizacyjna franczyzodawcy i franczyzobiorcy (czego wyrazem jest m.in. posiadanie własnych kas rejestrujących);
- trwały, kontraktowy stosunek umowny;
- przekazywanie franczyzobiorcy „know-how” w sposób ciągły, przez cały okres obowiązywania umowy;
- uiszczanie na rzecz franczyzodawcy opłat lub innych uzgodnionych świadczeń finansowych.