Hasłem przewodnim Doradztwa Gastronomicznego jest „zrzeszamy niezrzeszonych”. Dzięki inicjatywie firmy, mając własną restaurację, franczyzobiorca może zacząć działać pod szyldem znanej marki i zacząć więcej zarabiać. Wspólnie z przedsiębiorstwem powstać mogą pizzerie, burgerownie, a nawet kawiarnie.

Już w latach 90 założyciele Doradztwa Gastronomicznego stawiali swoje pierwsze kroki w biznesie, rozpoczynając od sektora hotelarsko-gastronomicznego. Podczas 20 lat zdobywania doświadczeń udało się doprowadzić do powstania ponad 100 lokali gastronomicznych oraz spożywczych. Kilka znanych marek w Polsce oraz za granicą zawdzięcza swój prężny rozwój firmie doradczej DG.

Firma prowadzi usługi doradcze w zakresie prowadzenia lokalu gastronomicznego pod własnym szyldem oraz przeprowadza przez proces przystąpienia do sieci franczyzowej. Konsultować się ze specjalistami z Doradztwa Gastronomicznego można między innymi w sprawie wyboru lokalu, rekrutacji pracowników i poprawy jakości usług.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

dg

Co zyskujesz

  • system produktów, abyś był pewny, że używasz produktów tej samej jakości,
  • podręcznik operacyjny,
  • miesięczne oceny restauracji,
  • system do sporządzania raportów tygodniowych, który pozwoli Ci sprawdzać zużycie i wykryć straty jeżeli takie wystąpią,
  • system raportów finansowych, który pozwoli Ci kontrolować zyski,
  • ocenę obsługi klienta poprzez badania tajemniczego klienta,
  • dodatkową indywidualną pomoc,
  • atrakcyjne ceny zakupu surowców,
  • rozpoznawalną markę.

Sprawdź także franczyzę Nieruchomości.

Franczyza według definicji DG to:

  • niezależność prawna, finansowa oraz organizacyjna franczyzodawcy i franczyzobiorcy (czego wyrazem jest m.in. posiadanie własnych kas rejestrujących);
  • trwały, kontraktowy stosunek umowny;
  • przekazywanie franczyzobiorcy „know-how” w sposób ciągły, przez cały okres obowiązywania umowy;
  • uiszczanie na rzecz franczyzodawcy opłat lub innych uzgodnionych świadczeń finansowych.

 

Share.

Zostaw komentarz