Sieć lokali gastronomicznych Falla miała swoje początki w Poznaniu. Ideą marki jest przygotowywanie wysokiej jakości posiłków wegetariańskich, a kulinarne inspiracje czerpie ona z Bliskiego Wschodu. Już trzy lata od rozpoczęcia działalności Falla dorobiła się rzeszy fanów, co potwierdzają imponujące statystyki w mediach społecznościowych.

W menu sieci królują przede wszystkim falafele w różnych odmianach i kompozycjach. Wśród oferty dań ze składników roślinnych znaleźć można wiele rodzajów wrapów, hummus czy szakszukę oraz całkiem sporo innych wariacji na temat orientalnych dań. W lokalach można także wybierać spośród szerokiej gamy alkoholi, takich jak wina czy koktajle.

Dla potencjalnych partnerów biznesowych Falla przewidziała dwa rodzaje franczyzy. Restauracje pod szyldem Falla otwierać można w większych miastach, natomiast Falla Wrap to franczyza przewidziana dla mieszkańców mniejszych miejscowości.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

falla

Co oferuje franczyzodawca?

  • znaną i stabilna markę, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem i popularnością w mediach
  • „know- how”- podręcznik operacyjny
  • większość produktów oraz sprawdzonych dostawców
  • pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na początku jego działania
  • pakiet szkoleń dla właścicieli i pracowników
  • udział we wspólnym systemie informatycznym
  • identyfikację graficzną oraz strategię komunikacji
  • promocje, reklamę i marketing
  • wizualizację lokalu
  • wyłączność terytorialną

Sprawdź także franczyzę Turystyka i hotele.

Jak zacząć?

  • wstępna konsultacja
  • wybór lokalu
  • zawarcie umowy
  • projekt lokalu
  • przekazanie “Know How”
  • szkolenie kadry
  • otwarcie
Share.

Zostaw komentarz