Sieć lokali gastronomicznych Falla miała swoje początki w Poznaniu. Ideą marki jest przygotowywanie wysokiej jakości posiłków wegetariańskich, a kulinarne inspiracje czerpie ona z Bliskiego Wschodu. Już trzy lata od rozpoczęcia działalności Falla dorobiła się rzeszy fanów, co potwierdzają imponujące statystyki w mediach społecznościowych.
W menu sieci królują przede wszystkim falafele w różnych odmianach i kompozycjach. Wśród oferty dań ze składników roślinnych znaleźć można wiele rodzajów wrapów, hummus czy szakszukę oraz całkiem sporo innych wariacji na temat orientalnych dań. W lokalach można także wybierać spośród szerokiej gamy alkoholi, takich jak wina czy koktajle.
Dla potencjalnych partnerów biznesowych Falla przewidziała dwa rodzaje franczyzy. Restauracje pod szyldem Falla otwierać można w większych miastach, natomiast Falla Wrap to franczyza przewidziana dla mieszkańców mniejszych miejscowości.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Co oferuje franczyzodawca?
- znaną i stabilna markę, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem i popularnością w mediach
- „know- how”- podręcznik operacyjny
- większość produktów oraz sprawdzonych dostawców
- pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na początku jego działania
- pakiet szkoleń dla właścicieli i pracowników
- udział we wspólnym systemie informatycznym
- identyfikację graficzną oraz strategię komunikacji
- promocje, reklamę i marketing
- wizualizację lokalu
- wyłączność terytorialną
Sprawdź także franczyzę Turystyka i hotele.
Jak zacząć?
- wstępna konsultacja
- wybór lokalu
- zawarcie umowy
- projekt lokalu
- przekazanie „Know How”
- szkolenie kadry
- otwarcie