Franczyza Fonny Funny

Franczyza Fonny Funny

Fonny Funny to sieć franczyzowa, której założeniem jest dotarcie do klienta z wysokiej jakości sprzętem elektronicznym i telefonami. Obecnie już 14 stoisk handlowych otwarto we współpracy z marką. Sekretem sukcesu jest koncepcja biznesowa oparta na handlu impulsywnym, czyli na dokonywaniu przez klientów spontanicznych zakupów, na przykład podczas krótkiej wizyty w centrum handlowym.

Większość dostępnych na stoiskach produktów to modne pokrowce i nakładki na telefon oraz akcesoria takie jak etui, szkła i nakładki foliowe. Wszystko to i wiele innych rzeczy dostępne w korzystnych cenach i zaprezentowane klientowi w atrakcyjny sposób, na wyspie samoobsługowej, po której można poruszać się na równi ze sprzedawcą.

Model biznesowy Fonny Funny cechuje sprawdzony i skuteczny koncept oraz wysokie marże, które są na wyciągnięcie ręki partnerów biznesowych.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • Meble stoiskowe wg sprawdzonego projektu.
  • Stałe profesjonalne wsparcie w zakresie zatowarowania.
  • Wspólnie zaakceptowane lokalizacje z niskim ryzykiem inwestycyjnym.
  • Szybki zwrot (zależny od lokalizacji) z niewielkiej inwestycji.
  • Szeroki wachlarz produktów i dostawców, atrakcyjne ceny zakupu.
  • Wysokie marże, sięgające 75% („z każdego” 1 000 zł obrotu detalicznego pozostaje 750 zł zysku).

Zobacz również franczyzę Doradztwo i księgowość.

Wymagania:

  • Poszukujemy osób przedsiębiorczych, samodzielnych i otwartych na nowe inwestycje.
  • Nie jest wymagane doświadczenie branżowe.
  • Przy relatywnie niewielkiej inwestycji wiedzą, że ich przedsięwzięcie może być ciekawe zarówno dla osób na początku swojej drogi biznesowej, jak również jako kolejne przedsięwzięcie dla kogoś, kto już ma styczność z handlem detalicznym i chętnie poszerzy swoje portfolio biznesowe.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dotacje z urzędu pracy szansą dla bezrobotnych. 96% szansy na to, że Twoja firma przetrwa

Dotacje z urzędu pracy szansą dla bezrobotnych. 96% szansy na to, że Twoja firma przetrwa

W 2019 roku osoby bezrobotne, które chciały założyć własną działalność gospodarczą, mogły ubiegać się w urzędzie pracy o rekordowe dofinansowanie. Wynosiło ono 30 tys. złotych. Badania wykazały, że firmy założone dzięki dofinansowaniu z urzędu, działają coraz dłużej.

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przeprowadziło badania firm, które założone zostały przez osoby bezrobotne, trwające 15 miesięcy od dnia rozpoczęcia działalności. Wynika z nich jednoznacznie, że zdecydowana większość tych przedsiębiorstw działała nieprzerwanie przez cały wspomniany okres. Istotne jest przy tym to, że 12 miesięcy trwa okres, w którym dana firma musiała funkcjonować, aby nie trzeba było zwracać kwoty dofinansowania. Dlatego najbardziej miarodajnym okresem są kolejne 3 miesiące, w ciągu których przedsiębiorstwo działa (choć teoretycznie nie musiałoby), co oznacza, że osoby bezrobotne dobrze sobie poradziły z jego założeniem i prowadzeniem.

W badaniu oparto się na 2 czynnikach. Pierwszym jest współczynnik efektywności zatrudnienia. Wskazuje procentową ilość osób bezrobotnych, które prowadziły swoją działalność przez 15 miesięcy w stosunku do wszystkich, które otrzymały dofinansowanie z urzędu pracy. Drugim czynnikiem jest wskaźnik efektywności kosztowej. Jest to nakład pieniężny, który trzeba było ponieść aby osoby bezrobotne mogły założyć działalność. Jeśli chodzi o efektywność zatrudnienia, zaobserwowano jej tendencję rosnącą. W 2015 10% założonych firm upadało, 3 lata później przetrwało niemal 96% z nich. Spadają też jednostkowe koszty założenia działalności.

Badania wykazały jednak spadek popularności samych dotacji. W 2009 roku założono dzięki nim prawie 64 tys. firm. Po dekadzie liczba ta spadła do o połowę (niewiele ponad 32 tys. przedsiębiorstw). Zarejestrowano też spadek przekazywanych środków na te same cele.

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *