Ideą stojącą za założeniem sieci Frentzza Pizza&Friends było stworzenie przyjaznego miejsca, w którym klienci mogliby zjeść pyszną pizzę w gronie znajomych i miło spędzić czas. Lokale oferują także usługę dowozu zamówionego jedzenia. Dla klientów przewidziane są liczne promocje.

Menu znajdują się przede wszystkim klasyczne pizze w różnych rozmiarach, w tym dobrze znane i lubiane smaki, takie jak pizza pepperoni, hawaii czy capriciosa. Oprócz tego sieć wyróżnia również oferta pizz w pełni roślinnych, która skierowana jest do wegetarian, także z wykorzystaniem wędlin wegetariańskich.

Franczyzobiorcy mogą wybierać między dwoma dostępnymi formami współpracy. Jedną jest otwarcie lokalu gastronomicznego z salą konsumpcyjną oraz możliwością dowozu, a druga to punkt przeznaczony wyłączne do odbioru zamówień i wysyłania dostaw.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

frentzza

Wymagania

  • Minimalna liczba mieszkańców – 30 tys.
  • Wymagana powierzchnia lokalu dla Wariantu A – tylko na dostawy i odbiory osobiste bez obsługi gości to ok 25 m2,
  • Wymagana powierzchnia lokalu dla Wariantu B – kameralna pizzeria z salą konsumpcyjną i ofertą win oraz na dostawy to 70-90 m2,
  • Od Franczyzobiorcy nie wymagane jest doświadczenie w gastronomii.

Przewidywana suma inwestycji

  • Wariant A – tylko na dostawy i odbiory osobiste bez obsługi gości  – koszt około 29 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria).
  • Wariant B – kameralna pizzeria z salą konsumpcyjną i ofertą win oraz na dostawy – koszt około 130 tys. zł netto (wyposażenie kuchni, akcesoria, remont, wystrój i adaptacja sali konsumpcyjnej, oznakowanie zewnętrzne).
  • Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 3-5 tys. zł netto w zależności od wariantu: artykuły spożywcze, napoje, wino, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
  • Finalna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna.  Podane kwoty inwestycji należy traktować orientacyjnie. Finalna kwota może być niższa lub wyższa od wstępnych założeń. Warto zatem wybierać lokale po gastronomii. Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. 3 miesięcy).
  • W przypadku osób/firm ubiegających się od dotację na start nowej firmy pomagamy przy wypełnieniu wniosków.
  • Istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej. Wstępna koncepcja technologii pozwoli Franczyzobiorcy wspólnie z firmą remontową oszacować koszty adaptacji lokalu. Koszt wstępnej koncepcji technologii to 299 zł netto.
  • Jednorazowa opłata wstępna: 1 tys. zł netto (Księga Standardów, przepisy kulinarne, szkolenia, koordynacja projektów, wizualizacja sali konsumpcyjnej, koordynacja remontu, pomoc w zamówieniach, uruchomienie lokalu).
  • Miesięcznie abonamenty do zewnętrznych partnerów około 245 zł netto (system sprzedaży POS,  terminal płatniczy, dedykowana muzyka bez opłat ZAIKS, systemy operacyjne IT itp.).
  • Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto + stała ustalona wspólnie opłata marketingowa.

Zobacz również franczyzę Artykuły dziecięce.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Działanie pod znakiem towarowym Frentzza oraz pełnym know how.
  • Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji lokalu oraz przy negocjacjach umów najmu.
  • Wsparcie w wykonaniu aranżacji lokalu Frentzza.
  • Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
  • Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
  • Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci m.in. takich jak: mąka, sery, mięsa oraz ich wegańskie zamienniki, itd.
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem lokalu oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
  • Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
  • Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących.
  • Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości produktów oraz napojów niezbędnych do funkcjonowania lokalu wraz z rabatami sieci.
  • Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
  • Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push’e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
  • Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
  • Franczyzodawca wspólnie z Franczyzobiorcą otwiera lokal i pomaga w pierwszych dniach działalności.
  • Bieżącą obsługę przez przypisanego opiekuna.
Share.

Zostaw komentarz