Gatta to marka odzieżowa, specjalizująca się w bieliźnie i pończochach damskich, która należy do firmy Ferax. Przedsiębiorstwo to pojawiło się na polskim rynku w roku 1993 i wraz z marką Gatta wprowadziło duże zmiany w branży wyrobów pończoszniczych. Rozwój i ciągła praca nad jakością produktów, sprawiła że firma stała się jednym z czołowych producentów w kraju i rozszerzyła działalność także na rynki zagraniczne.
Dzisiaj w ofercie Gatta znaleźć można najlepsze rajstopy i pończochy, także wyszczuplające oraz chłodzące i przeciwdziałające żylakom. Oprócz tego zakupić można piękną bieliznę, odzież sportową i kostiumy kąpielowe. Wysoką jakość produktów Gatta gwarantuje wielokrotnie przyznany Złoty Laur Konsumenta.
W Polsce funkcjonuje około 130 firmowych salonów Gatta. Firma Ferax wciąż poszukuje inwestorów, którzy chcieliby dołączyć do sieci franczyzowej pod szyldem rozpoznawalnej marki pończoszniczej.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Franczyzobiorca zyskuje
- wsparcie podczas przystosowania lokalu na potrzeby inwestycji
- identyfikację punktu sprzedaży poprzez wykorzystanie znaku towarowego GATTA;
- depozyt towaru znajdującego się w punkcie sprzedaży – partner nie ponosi kosztów związanych z zakupem towaru, zwrotem towarów posezonowych;
- zestaw komputerowy z systemem sprzedażowym wyposażony w drukarkę, drukarkę fiskalną, wraz z wdrożeniem systemu sprzedażowego; czynny udział w polityce reklamowo – marketingowej firmy FERAX;
- udział pracowników w szkoleniach organizowanych przez firmę FERAX;
- prowizję na poziomie 40% wartości od miesięcznego obrotu netto
Sprawdź także franczyzę Greenpoint.
Wymagania
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej
- umowa najmu powierzchni handlowej lub akt własności lokalu (preferowane Centra Handlowe)
- zatrudnienie pracowników (w przypadku Centrum Handlowego zalecane jest zatrudnienie 2 pracowników na podstawie umowy o pracę plus osoba zatrudniona na podstawie umowy o dzieło/zlecenia);
- odpowiednia lokalizacja salonu (duża witryna, salon dobrze doświetlony);
- współpraca z Kierownikiem Regionu;
- przestrzeganie zasad obsługi klienta zgodnych z przyjętymi standardami ujętymi w Księdze Procedur;
- etykietowanie cen zgodnie z przesłanymi wytycznymi;
- przesyłanie raportów sprzedażowych zgodnie z przyjętymi zasadami ujętymi w Księdze Procedur;
- sprzedaż produktów na konto Ferax (system oparty na depozycie towarowym);
- zaaranżowanie architektoniczne salonu zgodnie ze standardami sieci (ułożenie przymierzalni, zaplecza, wzór posadzki, kolor ścian, reklamy wewnątrz salonu);
- łącze internetowe;
- ubezpieczenie salonu;
- wyposażenie salonu w manekiny, torsy – akcesoria służące do ekspozycji produktów;
- zabezpieczenie towaru (który jest własnością Ferax) oraz systemu informatycznego (deklaracja wekslowa);
- zalecane jest założenie 2 – 3 kamer, oraz instalacja bramek antykradzieżowych.