Getin Bank to marka należąca do Getin Noble Bank S.A., zajmująca się bankowością detaliczną. Klientami są osoby indywidualne, samorządy, małe i średnie przedsiębiorstwa, wspólnoty mieszkaniowe, a także duże korporacje. Szczególny nacisk Bank postawił na jakość obsługi klienta, doradcy pozostają do dyspozycji, również po sprzedaży usługi.

Chcąc dotrzeć do mieszkańców mniejszych miejscowości, w 2008 roku Geting Bank uruchomił franczyzę. Dzięki temu powstały placówki dostępne dla każdego a nie jedynie dla rezydentów dużych miejskich aglomeracji. W placówkach otrzymuje się pełną obsługę dotyczącą kredytów, kart kredytowych, zakładania konta bankowego, depozytów zarówno z użyciem gotówki, jak i bezgotówkowo. W każdej z nich obsługa odbywa się według standaryzowanego i ujednoliconego systemu, dzięki któremu Getin Bank stał się rozpoznawalny i wyróżnia się spośród konkurencji.

Franczyzobiorcy liczyć mogą na pełne know-how oraz wsparcie marketingowe. Sieć placówek obejmuje 171 jednostek własnych i 219 działających na zasadzie franczyzy. 

Przeczytaj także czym jest franczyza.

gb

Co oferuje franczyzobiorcom Getin Bank?

  1. dobre, kompleksowe i innowacyjne produkty skierowane do osób oczekujących nowoczesnych i przejrzystych produktów finansowych, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompleksowej obsługi – także posprzedażowej,
  2. sprzedaż i prowadzenie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i depozytowych, obsługę operacyjną związaną z obsługą rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (wpłaty i wypłaty gotówkowe, przelewy, w tym: ZUS i US), sprzedaż kredytów gotówkowych (w tym kredytu konsolidacyjnego), sprzedaż kart kredytowych,
  3. darmowe korzystanie z systemów informatycznych (pracujących w trybie online z systemem bankowym) służących do sprzedaży produktów i obsługi Klientów,
  4. profesjonalny system szkoleń: szkolenia wstępne, produktowe, systemowe, sprzedażowe,
  5. pełne wsparcie merytoryczne i operacyjne w trakcie współpracy m.in. Dyrektora Regionalnego, Help Desku czy Call Center,
  6. nowoczesny design placówek,
  7. osiągnięcie progu rentowności po 1 miesiącu współpracy,
  8. wsparcie marketingowe i promocyjne – w tym:
    • placówki franczyzowe objęte są akcjami marketingowymi prowadzonymi centralnie,
    • możliwość realizowania przez placówki własnych akcji promocyjnych zaakceptowanych przez bank,
    • pakiet gadżetów promocyjnych tzw. start pack w związku z uruchomieniem placówki,
    • atrakcyjne gadżety reklamowe w e-sklepiku,
    • bezpłatne projekty graficzne typu: ogłoszenia prasowe, spoty reklamowe, banery, wizytówki.

Sprawdź także franczyzę Go-leasing.

Jak zacząć?

  1. Wypełnij formularz na stronie banku.
  2. Getin Bank skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia terminu spotkania.
  3. Na spotkaniu zostaną przedstawione kolejne kroki, szczegóły procesu i wyjaśnione zostaną wszystkie ewentualne wątpliwości. Otrzymasz też odpowiedzi na swoje pytania.
Share.

Zostaw komentarz