Getin Bank to marka należąca do Getin Noble Bank S.A., zajmująca się bankowością detaliczną. Klientami są osoby indywidualne, samorządy, małe i średnie przedsiębiorstwa, wspólnoty mieszkaniowe, a także duże korporacje. Szczególny nacisk Bank postawił na jakość obsługi klienta, doradcy pozostają do dyspozycji, również po sprzedaży usługi.
Chcąc dotrzeć do mieszkańców mniejszych miejscowości, w 2008 roku Geting Bank uruchomił franczyzę. Dzięki temu powstały placówki dostępne dla każdego a nie jedynie dla rezydentów dużych miejskich aglomeracji. W placówkach otrzymuje się pełną obsługę dotyczącą kredytów, kart kredytowych, zakładania konta bankowego, depozytów zarówno z użyciem gotówki, jak i bezgotówkowo. W każdej z nich obsługa odbywa się według standaryzowanego i ujednoliconego systemu, dzięki któremu Getin Bank stał się rozpoznawalny i wyróżnia się spośród konkurencji.
Franczyzobiorcy liczyć mogą na pełne know-how oraz wsparcie marketingowe. Sieć placówek obejmuje 171 jednostek własnych i 219 działających na zasadzie franczyzy.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Co oferuje franczyzobiorcom Getin Bank?
- dobre, kompleksowe i innowacyjne produkty skierowane do osób oczekujących nowoczesnych i przejrzystych produktów finansowych, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompleksowej obsługi – także posprzedażowej,
- sprzedaż i prowadzenie rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych i depozytowych, obsługę operacyjną związaną z obsługą rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (wpłaty i wypłaty gotówkowe, przelewy, w tym: ZUS i US), sprzedaż kredytów gotówkowych (w tym kredytu konsolidacyjnego), sprzedaż kart kredytowych,
- darmowe korzystanie z systemów informatycznych (pracujących w trybie online z systemem bankowym) służących do sprzedaży produktów i obsługi Klientów,
- profesjonalny system szkoleń: szkolenia wstępne, produktowe, systemowe, sprzedażowe,
- pełne wsparcie merytoryczne i operacyjne w trakcie współpracy m.in. Dyrektora Regionalnego, Help Desku czy Call Center,
- nowoczesny design placówek,
- osiągnięcie progu rentowności po 1 miesiącu współpracy,
- wsparcie marketingowe i promocyjne – w tym:
- placówki franczyzowe objęte są akcjami marketingowymi prowadzonymi centralnie,
- możliwość realizowania przez placówki własnych akcji promocyjnych zaakceptowanych przez bank,
- pakiet gadżetów promocyjnych tzw. start pack w związku z uruchomieniem placówki,
- atrakcyjne gadżety reklamowe w e-sklepiku,
- bezpłatne projekty graficzne typu: ogłoszenia prasowe, spoty reklamowe, banery, wizytówki.
Sprawdź także franczyzę Go-leasing.
Jak zacząć?
- Wypełnij formularz na stronie banku.
- Getin Bank skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia terminu spotkania.
- Na spotkaniu zostaną przedstawione kolejne kroki, szczegóły procesu i wyjaśnione zostaną wszystkie ewentualne wątpliwości. Otrzymasz też odpowiedzi na swoje pytania.