Grupa GPoland, która na polskim rynku działa już od roku 1993, już w pierwszych latach funkcjonowania, zaczęła otwierać monobranżowe salony odzieżowe z modą włoską. Obecnie to jeden z Europejskich liderów w branży modowej, który w naszym kraju reprezentuje ponad 80 znanych marek o międzynarodowym zasięgu. Grupa jest otwarta na różne formy współpracy, w tym także franczyzową.
Jednym z konceptów franczyzowych, z których można skorzystać za pośrednictwem GPoland, jest otwarcie salonu Made in G, który jest autorską marką Grupy GPoland. Punkty sprzedaży Made in G są salonami multimarkowymi.
Osoby chętne, aby rozpocząć działalność pod szyldem Made in G za pośrednictwem GPoland mogą liczyć na szkolenia oraz wsparcie marketingowe. Oferta franczyzowa, w przeciwieństwie do większości proponowanych przez GPolnad, jest skierowana również do mieszkańców mniejszych miejscowości.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Korzyści
- POMOC W DOBORZE ODPOWIEDNIEJ LOKALIZACJI
- WSPARCIE W NEGOCJACJACH NAJBARDZIEJ KORZYSTNYCH WARUNKÓW NAJMU
- PROJEKT I REALIZACJĘ WYPOSAŻENIA SKLEPU
- PROPOZYCJĘ PRODUKTÓW DO OPTYMALNEGO ZATOWAROWANIA BUTIKU
- MOŻLIWOŚĆ WYBORU PROJEKTU FRANCZYZOWEGO Z 4 OPCJI: DENIM, AKCESORIA, RTW PREMIUM LUB FAST FASHION
- NARZĘDZIA DO REKRUTACJI PRACOWNIKÓW I SZKOLENIA Z TECHNIK SPRZEDAŻY
- WSPARCIE KOORDYNATORA SIECI SKLEPÓW MADE IN G
- SZKOLENIE Z ZAKRESU TECHNIK SPRZEDAŻY I VISUAL MERCHANDISINGU
- STRATEGIĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I PR-OWYCH
Zobacz również franczyzę Moodo.
Wymagania
- entuzjazm i zaangażowanie
- środki finansowe
- miasto powyżej 20 tysięcy mieszkańców