Grupa GPoland, która na polskim rynku działa już od roku 1993, już w pierwszych latach funkcjonowania, zaczęła otwierać monobranżowe salony odzieżowe z modą włoską. Obecnie to jeden z Europejskich liderów w branży modowej, który w naszym kraju reprezentuje ponad 80 znanych marek o międzynarodowym zasięgu. Grupa jest otwarta na różne formy współpracy, w tym także franczyzową.

Jednym z konceptów franczyzowych, z których można skorzystać za pośrednictwem GPoland, jest otwarcie salonu Made in G, który jest autorską marką Grupy GPoland. Punkty sprzedaży Made in G są salonami multimarkowymi.

Osoby chętne, aby rozpocząć działalność pod szyldem Made in G za pośrednictwem GPoland mogą liczyć na szkolenia oraz wsparcie marketingowe. Oferta franczyzowa, w przeciwieństwie do większości proponowanych przez GPolnad, jest skierowana również do mieszkańców mniejszych miejscowości.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

gp

Korzyści

  • POMOC W DOBORZE ODPOWIEDNIEJ LOKALIZACJI
  • WSPARCIE W NEGOCJACJACH NAJBARDZIEJ KORZYSTNYCH WARUNKÓW NAJMU
  • PROJEKT I REALIZACJĘ WYPOSAŻENIA SKLEPU
  • PROPOZYCJĘ PRODUKTÓW DO OPTYMALNEGO ZATOWAROWANIA BUTIKU
  • MOŻLIWOŚĆ WYBORU PROJEKTU FRANCZYZOWEGO Z 4 OPCJI: DENIM, AKCESORIA, RTW PREMIUM LUB FAST FASHION
  • NARZĘDZIA DO REKRUTACJI PRACOWNIKÓW I SZKOLENIA Z TECHNIK SPRZEDAŻY
  • WSPARCIE KOORDYNATORA SIECI SKLEPÓW MADE IN G
  • SZKOLENIE Z ZAKRESU TECHNIK SPRZEDAŻY I VISUAL MERCHANDISINGU
  • STRATEGIĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I PR-OWYCH

Zobacz również franczyzę Moodo.

Wymagania

  • entuzjazm i zaangażowanie
  • środki finansowe
  • miasto powyżej 20 tysięcy mieszkańców
Share.

Zostaw komentarz