Pierwszy lokal gastronomiczny pod szyldem Gruby Benek powstał w Łodzi na przełomie lat 1997/1998. W 2001 roku w tym samym mieście znajdowały się już 4 pizzerie, w tym jedna działająca całodobowo. W kolejnych latach zapadła decyzja o rozpoczęciu działalności franczyzowej i placówki Gruby Benek zaczęły swoją ekspansję na inne miasta. 10 lat po rozpoczęciu działalności w skład sieci wliczało się już 20 lokali. Obecnie jest ich już ponad 40.
W lokalowym menu znajdują się różne rodzaje pizzy, które zostały skomponowane w taki sposób, aby zaspokoić różne gusta smakowe. Do wyboru ciasto tradycyjne lub cienkie. Można jednak zamówić także burgera czy panierowanego kurczaka, a nawet sałatki.
Pomysł rozwoju sieci poprzez system franczyzowy narodził się już w 2005 roku i od tamtego czasu udało się marce nawiązać współpracę z wieloma przedsiębiorcami. Obecnie lokale Gruby Benek można znaleźć w miastach takich jak Toruń, Warszawa, Wrocław, Szczecin czy Poznań.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Korzyści
- Współpraca z rozpoznawalną marką.
- Bezpieczeństwo biznesu.
- Najnowocześniejsze narzędzia marketingowe i współpraca z mocnymi markami.
- Pomoc przy wyborze lokalizacji oraz negocjacjach umów najmu.
- Bezpłatny projekt technologiczny i architektoniczny lokalu.
- Szkolenia na każdym etapie współpracy.
- Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne i systemowe.
- Spersonalizowane działania marketingowe.
Sprawdź także franczyzę Dom i ogród.
Wymagania
- Jednoosobowa działalność gospodarcza albo spółka prawa handlowego.
- Opłata jednorazowa – licencyjna wynosi 5 tyś zł netto, comiesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 400 zł netto.
- Brak opłaty od obrotu, ani opłaty marketingowej.
- Lokal najlepiej ok. 100- 120 m2.