International Workplace Group to firma, która na rynku działa już od ponad 30 lat i przez ten czas, nieprzerwanie zapewnia klientom biznesowym przestrzeń do pracy. Firma oferuje swoje usługi w wielu krajach i miastach, pozwalając rzeszom ludzi produktywnie spędzać czas w lokalizacjach przystosowanych do wytężonej pracy.
Rozwiązania przestrzenne, które proponuje International Workplace Group są wolne od ryzyka i gwarantują prostotę korzystania z udogodnień lokalizacji, dzięki czemu bezproblemowo można skupić się na wykonywaniu swoich obowiązków. Firma oferuje zarówno przestrzeń coworkingową na godziny, jak i długoterminowe umowy najmu przestrzeni biurowej.
International Workplace Group posiada siedzibę główną w Szwajcarii, ale poszczególne jednostki przedsiębiorstwa można znaleźć w około 120 krajach. Współpraca franczyzowa opiera się na sprawdzonym i przynoszącym zyski koncepcie biznesowym, popartym skutecznym marketingiem franczyzodawcy.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Korzyści
- Wysoce opłacalny model biznesowy oparty na franczyzie, generujący przychody z imponującym zwrotem z inwestycji
- Prawo do używania marki IWG i znaków towarowych oraz sprzedaży naszych produktów i usług
- Dostęp do zatwierdzonych lokalnych materiałów marketingowych
- Konfiguracja strony internetowej i aplikacji oraz optymalizacja wyszukiwarki pod kątem Twojej lokalizacji
- Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez globalne siły sprzedażowe liczące 2500 osób
- Globalna obsługa klienta, sieć wsparcia w zakresie franczyzy oraz IT&T
- Wsparcie zaplecza biurowego w zakresie rozliczania, fakturowania i odbioru gotówki
- Profesjonalne wsparcie przy rekrutacji i szkoleniu Twojego zespołu
- Administracja i zarządzanie zapasami
- Umowy w zakresie obsługi biura oraz funkcja automatycznego przedłużenia umowy
Sprawdź także franczyzę Gastronomia.
Co czyni Cię dobrym franczyzobiorcą?
- IWG poszukuje ambitnych i zaangażowanych partnerów, którzy chcą dołączyć do międzynarodowej markowej sieci i odnosić korzyści dzięki kopiowaniu sprawdzonego modelu poprzez wykorzystanie ustalonych procesów.
- Franczyzobiorcy, którzy wcześniej rozpoczęli własną działalność, będą w stanie zmaksymalizować wydajność swoich lokalizacji i będą mieć kwalifikacje przywódcze wymagane do motywowania zespołów w swoim centrum do generowania sprzedaży i utrzymywania zadowolenia klientów — to dwa kluczowe aspekty prowadzenia lokalizacji IWG.
- Powinni być pasjonatami marki, ale także sektora jako całości — już teraz można zaobserwować znaczące zmiany we wzajemnych relacjach pracowników z pracodawcami, a obie strony doceniają korzyści wynikające z pracy w środowisku biura współdzielonego.