Powstanie marki Jeta datuje się na 7 sierpnia 1990 roku. Działalność firmy rozpoczęła się od handlu płytkami ceramicznymi, pochodzącymi od prekursora na polskim rynku w tej branży, czyli Zespołu Zakładów Płytek Ceramicznych Opoczno. Obecnie przedsiębiorstwo współpracuje z producentami takimi jak Tubądzin, Paradyż, Cerrad, Nowa Gala czy Ceramika Gres.

Dziś w ofercie firmy Jeta znajdują się nie tylko najlepsze płytki ceramiczne, ale także glazura, gres czy botoks łazienkowy. Można zakupić także elementy armatury łazienkowej wysokiej jakości. Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z profesjonalnych usług projektowych Jeta oraz z fachowego doradztwa wykwalifikowanego personelu. Wszystko zgodnie z hasłem przewodnim przedsiębiorstwa, czyli „przewyższyć oczekiwania klienta”.

We współpracy z Jeta zostały otwarte 4 placówki franczyzowe oraz ponad 100 partnerskich. Dla tych, którzy chcą otworzyć własny salon łazienkowy, firma przygotowała szczegółowy plan wsparcia od etapu podpisania umowy po szkolenia i doradztwo w czasie funkcjonowania punktu sprzedaży.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

jeta

Wymagania

  1. podpisania umowy franczyzowej,
  2. wpłaty początkowej na poczet wykonania salonu łazienkowego (wpłata zostanie w 100% przeznaczona na otwarcie salonu),
  3. zobowiązanie się do zakupów towarów (płytki ceramiczne, armatura sanitarna), tylko i wyłącznie od grupy zakupowej JETA,
  4. posiadanie długoletniego prawa do dysponowania przyszłym lokalem handlowym,
  5. zarejestrowanie firmy,
  6. zakupienie środka transportu do dostawy towaru dla klienta –  min. 3,5 T (ładowność optymalna),
  7. zlecenie wykonania stanowiska kasowego według standardów JETA,
  8. zakupienie:
  • kasy fiskalnej,
  • komputera do sprzedaży, drukarki i innych urządzeń biurowych  potrzebnych do prowadzenia działalności handlowej,
  • programu sprzedażowo/magazynowego – (ze stałym dostępem do Internetu),
  • laptopa do obsługi CAD CECORA dla projektanta.

Zobacz również franczyzę Komfort.

Wsparcie marketingowe

  1. Spójny system identyfikacji wizualnej,
  2. Ekspozycje produktowe (Stojaki na wykładziny, regały pod ekspozycje płytek, boksy łazienkowe, regały na chemie budowlane…),
  3. Udział w akcjach reklamowych (gazetki, radio, prasa, bilbordy),
  4. Reklama wizualna wewnętrzna (Ubiór pracownika, plakaty, roll-up(y), cenówki, szyldy, napisy …),
  5. Reklama wizualna zewnętrzna (bilbordy stojące, Neony świetlne, plandeki…),
  6. Spotkania z glazurnikami (pokazy, szkolenia, spotkania „grillowe”),
  7. Baza architektów i osób projektujących wnętrza.
Share.

Zostaw komentarz