Powstanie marki Jeta datuje się na 7 sierpnia 1990 roku. Działalność firmy rozpoczęła się od handlu płytkami ceramicznymi, pochodzącymi od prekursora na polskim rynku w tej branży, czyli Zespołu Zakładów Płytek Ceramicznych Opoczno. Obecnie przedsiębiorstwo współpracuje z producentami takimi jak Tubądzin, Paradyż, Cerrad, Nowa Gala czy Ceramika Gres.
Dziś w ofercie firmy Jeta znajdują się nie tylko najlepsze płytki ceramiczne, ale także glazura, gres czy botoks łazienkowy. Można zakupić także elementy armatury łazienkowej wysokiej jakości. Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z profesjonalnych usług projektowych Jeta oraz z fachowego doradztwa wykwalifikowanego personelu. Wszystko zgodnie z hasłem przewodnim przedsiębiorstwa, czyli „przewyższyć oczekiwania klienta”.
We współpracy z Jeta zostały otwarte 4 placówki franczyzowe oraz ponad 100 partnerskich. Dla tych, którzy chcą otworzyć własny salon łazienkowy, firma przygotowała szczegółowy plan wsparcia od etapu podpisania umowy po szkolenia i doradztwo w czasie funkcjonowania punktu sprzedaży.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Wymagania
- podpisania umowy franczyzowej,
- wpłaty początkowej na poczet wykonania salonu łazienkowego (wpłata zostanie w 100% przeznaczona na otwarcie salonu),
- zobowiązanie się do zakupów towarów (płytki ceramiczne, armatura sanitarna), tylko i wyłącznie od grupy zakupowej JETA,
- posiadanie długoletniego prawa do dysponowania przyszłym lokalem handlowym,
- zarejestrowanie firmy,
- zakupienie środka transportu do dostawy towaru dla klienta – min. 3,5 T (ładowność optymalna),
- zlecenie wykonania stanowiska kasowego według standardów JETA,
- zakupienie:
- kasy fiskalnej,
- komputera do sprzedaży, drukarki i innych urządzeń biurowych potrzebnych do prowadzenia działalności handlowej,
- programu sprzedażowo/magazynowego – (ze stałym dostępem do Internetu),
- laptopa do obsługi CAD CECORA dla projektanta.
Zobacz również franczyzę Komfort.
Wsparcie marketingowe
- Spójny system identyfikacji wizualnej,
- Ekspozycje produktowe (Stojaki na wykładziny, regały pod ekspozycje płytek, boksy łazienkowe, regały na chemie budowlane…),
- Udział w akcjach reklamowych (gazetki, radio, prasa, bilbordy),
- Reklama wizualna wewnętrzna (Ubiór pracownika, plakaty, roll-up(y), cenówki, szyldy, napisy …),
- Reklama wizualna zewnętrzna (bilbordy stojące, Neony świetlne, plandeki…),
- Spotkania z glazurnikami (pokazy, szkolenia, spotkania „grillowe”),
- Baza architektów i osób projektujących wnętrza.