Komputronik to prężnie rozwijająca się firma, która znajduje się w pierwszej dziesiątce największych spółek teleinformatycznych w Polsce. Działanie rozpoczęła już w 1996 roku i od tamtej pory wciąż dąży do coraz lepszych rezultatów, poprzez budowanie relacji z klientami, regularnie aktualizowaną ofertę oraz innowacyjne rozwiązania.
W ofercie sklepów Komputronik znajduje się około 100 tysięcy produktów. Wśród nich komputery, laptopy, tablety, części i akcesoria do PC, konsole do gier, telefony, smatwatche oraz sprzęty RTV i AGD. Firma zajmuje się zarówno sprzedażą detaliczną, jak i hurtową oraz świadczy usługi informatyczne.
Łącznie na terenie Polski znajduje się 140 salonów Komputronik, w tym placówki partnerskie i franczyzowe. Partnerzy biznesowi otrzymują nie tylko gotowy model biznesowy, ale także dostęp do specjalistycznej wiedzy.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wsparcie dla franczyzobiorcy:
- określona i opisana formuła prowadzenia sklepu,
- funkcjonowanie pod szyldem uznanej i nowoczesnej marki,
- sprawny i rozbudowany system logistyczny zapewniający terminowe i częste dostawy,
- monitoring cen sprzedaży,
- własna marka,
- korzystne warunki współpracy,
- sprawdzony asortyment,
- standardy operacyjne,
- dedykowana opieka sklepu,
- szerokie wsparcie marketingowe.
Sprawdź także franczyzę Edukacja.
Wymagania:
- lokal o powierzchni minimum 60 m2,
- atrakcyjna lokalizacja,
- miejsce uczęszczane przez potencjalnych Klientów;
- z przestrzenią na miejsca parkingowe dla Klientów;
- z dogodnym otoczeniem konkurencyjnym;
- z możliwością zainwestowania kwoty niezbędnej do wdrożenia standardów sieci.