Komputronik to prężnie rozwijająca się firma, która znajduje się w pierwszej dziesiątce największych spółek teleinformatycznych w Polsce. Działanie rozpoczęła już w 1996 roku i od tamtej pory wciąż dąży do coraz lepszych rezultatów, poprzez budowanie relacji z klientami, regularnie aktualizowaną ofertę oraz innowacyjne rozwiązania.

W ofercie sklepów Komputronik znajduje się około 100 tysięcy produktów. Wśród nich komputery, laptopy, tablety, części i akcesoria do PC, konsole do gier, telefony, smatwatche oraz sprzęty RTV i AGD. Firma zajmuje się zarówno sprzedażą detaliczną, jak i hurtową oraz świadczy usługi informatyczne.

Łącznie na terenie Polski znajduje się 140 salonów Komputronik, w tym placówki partnerskie i franczyzowe. Partnerzy biznesowi otrzymują nie tylko gotowy model biznesowy, ale także dostęp do specjalistycznej wiedzy.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • określona i opisana formuła prowadzenia sklepu,
  • funkcjonowanie pod szyldem uznanej i nowoczesnej marki,
  • sprawny i rozbudowany system logistyczny zapewniający terminowe i częste dostawy,
  • monitoring cen sprzedaży,
  • własna marka,
  • korzystne warunki współpracy,
  • sprawdzony asortyment,
  • standardy operacyjne,
  • dedykowana opieka sklepu,
  • szerokie wsparcie marketingowe.

Sprawdź także franczyzę Edukacja.

Wymagania:

  • lokal o powierzchni minimum 60 m2,
  • atrakcyjna lokalizacja,
  • miejsce uczęszczane przez potencjalnych Klientów;
  • z przestrzenią na miejsca parkingowe dla Klientów;
  • z dogodnym otoczeniem konkurencyjnym;
  • z możliwością zainwestowania kwoty niezbędnej do wdrożenia standardów sieci.
Share.

Zostaw komentarz