Kreweta Tempura Bar to koncept gastronomiczny, który opiera się przede wszystkim na menu złożonym z podanych w unikalny sposób krewetek. Założycielami marki są gliwiccy znawcy kulinariów, których wyróżnia pasja oraz dbałość o to, aby gościom serwować wyłącznie dania przygotowane ze świeżych składników.

Potrawy, które znajdują się w menu Kreweta Tempura Bar to głównie wariacje na temat krewetek. Znajdą się więc krewetki w sosie curry, podane po włosku, w burgerze lub z nutą orientalnych przypraw. W karcie można znaleźć także lemoniady, ciepłe napoje, piwo, rozmaite alkohole oraz bogatą ofertę drinków.

Koncepcja biznesowa Kreweta Tempura Bar to dobra opcja dla osób podzielających gastronomiczną pasję do owoców morza, którzy chcą zdobyć doświadczenie w prowadzeniu własnego lokalu pod szyldem marki. W tej chwili w sieci znajduje się jeden lokal własny w Gliwicach oraz punkt partnerski w Kielcach.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

kreweta

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • opatentowana marka + know how,
  • wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
  • pomoc przy projektach technicznych,
  • projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
  • akcje reklamowe i marketingowe (ulotki, plakaty, talony),
  • prowadzenie fanpage oraz strony www,
  • pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
  • przekazanie receptur naszych dań,
  • szkolenie z zakresu przygotowania dań oraz obsługi klienta,
  • pomoc przy wyborze lokalu,
  • gadżety firmowe sygnowane logiem Kreweta przez (cały okres trwania umowy)
  • zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment oraz napoi bezalkoholowych i alkoholowych,
  • przynależność do forum franczyzowego,
  • wsparcie w zakresie uzyskania finansowania na inwestycje.

Przewidywana suma inwestycji

  • Opłata występną 5 tys. zł netto
  • Opłat franczyzowa 1,5 zł. netto miesięcznie + opłata marketingowa tj. 2 proc. od obrotu
  • Kwota uruchomienia od ok 55 tys. zł (zależna od wielkości lokalu)

Sprawdź także franczyzę Nieruchomości.

Podstawowe wymagania sieci

  • lokal w miejscowości z min. ilością 100 tys. mieszkańców,
  • utrzymanie standardów sieci,
  • dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: produkty spożywcze, coca-cola, napoje alkoholowe,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • uczestniczenie w forum franczyzowym na Facebooku,
  • dostępność lokalu dla Klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
  • wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci
  • uczestniczenie w promocji stałej dla studentów,
  • uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla Klientów.
Share.

Zostaw komentarz