Kurcze Pieczone to franczyza gastronomiczna, która w Polsce z sukcesem funkcjonuje już od roku 1996, jako sieć lokali serwujących kurczaka z rożna i inne dania drobiowe. W 2011 roku marka przeszła rebranding i obrała sobie za cel jeszcze bardziej intensywny rozwój. W przeciągu ponad 20 lat działalności, sieć zdobyła uznanie klientów.
W menu znaleźć można kurczaka w rozmaitych odmianach. Na wielbicieli drobiu czekają boxy ze skrzydełkami i polędwiczkami, burgery, kurczak z rożna, tortille i pajdy z kurczakiem oraz sałatki. Bardzo głodni mogą również zamówić zestaw obiadowy. Dla tych, którzy mają ochotę na coś innego, przewidziano hot dogi oraz zapiekanki.
Model biznesowy Kurcze Pieczone można realizować nawet w niewielkich miejscowościach, co wyróżnia go spośród dużej części franczyz gastronomicznych. Obecnie w sieci znajduje się 5 placówek partnerskich.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wymagania
- przedsiębiorczość i nastawienie na sukces
- dbałość o standard świadczonych usług i jakość serwowanych potraw
- środki finansowe
Sprawdź także franczyzę Spożywcze i przemysłowe.
Wsparcie
- pomoc we wszystkich czynnościach administracyjnych potrzebnych do otwarcia punktu gastronomicznego
- szkolenia dla pracowników
- pomoc w wynajęciu lokalu lub dostarczenie obiektu kontenerowego z niezbędnym wyposażeniem
- dostawy pełnego asortymentu produktów z menu Kurcze Pieczone
- dostęp do materiałów reklamowych i promocyjnych
- dostęp do niezbędnej w prowadzeniu własnego biznesu wiedzy – firmowego know-how