Sieć sklepów ogólnospożywczych Lewiatan zaczęła tworzyć się już w 1994 roku. Założycielami było 10 hurtowników, którzy utworzyli konsorcjum zakupowe, jako odpowiedź na coraz większą ekspansję zagranicznych sieci handlowych na polski rynek. Obecnie Lewiatan jest największą w Polsce siecią franczyzową.

Misją firmy jest zrzeszanie polskich przedsiębiorców i obrona ich interesów, w sytuacji zagrożenia gospodarczego w sytuacji zagrożenia płynącego z zagranicznej konkurencji. W całej Polsce znajduje się ponad 3 200 sklepów pod szyldem Lewiatana, które w roku 2019 osiągnęły łączny obrót w wysokości 13,6 mld złotych. W ofercie sklepów znajduje się także około 500 produktów marki własnej.

Lewiatan zdobywa także liczne nagrody branżowe i odznaczenia, takie jak „Laur Konsumenta”, „Konsumencki Lider Jakości”, „Dobry Pracodawca” czy „Superbrands”. Sieć trafiła także na 17 miejsce w rankingu dziennika „Rzeczpospolita” na tak zwanej „Liście 500” oraz na 7 miejsce w zestawieniu krajowych pracodawców.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

lewiatan

Warunki przystąpienia

  • posiadanie punktu handlowego o odpowiedniej lokalizacji
  • dobra opinia w środowisku kupieckim
  • stabilna sytuacja finansowa
  • gotowość do realizacji przyjętej strategii działania

Zobacz również franczyzę Dom i ogród.

Lewiatan oferuje

  • atrakcyjną wizualizację zewnętrzną placówek oraz funkcjonalną aranżację wnętrza sklepu
  • nowoczesne narzędzia marketingowe w kontaktach z Klientami naszych sklepów

  • systemy sprzedażowe, analityczne i informatyczne optymalizujące proces zarządzania

  • szkolenia multimedialne dostępne dla naszych Franczyzobiorców i ich personelu za pośrednictwem Internetu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

  • umowy okołobiznesowe promujące najnowsze rozwiązania i usługi

  • bogaty portfel kontraktów handlowych, które w znaczący sposób uatrakcyjniają warunki handlowe i tym samym zwiększają przychody oraz rentowność sklepu

  • ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz preferencyjne warunki wielu innych umów okołobiznesowych (np. dotyczących obsługi bankowej, ubezpieczeń majątkowych i pracowniczych, telefonii komórkowej, czy dostaw energii)

  • stała aktywność reklamowa Lewiatana w mediach ogólnopolskich (telewizja, radio, prasa) i szerokie wsparcie marketingowe sklepu (gazetki promocyjne, akcje plakatowe, billboardowe, konkursy, etc.)

  • inne projekty dla franczyzobiorców, jak np. program szkoleniowy dla właścicieli i pracowników placówek handlowych, pomoc w aranżacji i wizualizacji sklepu, czy projekt optymalizacji asortymentu.

Share.

Zostaw komentarz