Liquider Poland to firma działająca na rynku e-papierosów, której placówki mieszczą się w całej Polsce. Zajmuje się ona przede wszystkim produkcją i dystrybucją liquidów nikotynowych, baz, premixów oraz liquidów CBD. Firma dokłada starań, aby artykuły tytoniowe, które rozprowadza, były w pełni zgodne z krajowymi oraz unijnymi normami, dotyczącymi jakości wyrobów oraz ich bezpieczeństwa, dzięki czemu klienci otrzymują zawsze przebadane laboratoryjnie produkty.
Firma ma duże nadzieje na wzrost zysków w najbliższych latach. Według prognoz Światowej Organizacji Zdrowia, do końca roku 2030 popularność elektronicznych papierosów przewyższy popularność tradycyjnych papierosów.
Oferta franczyzowa Liquider Poland jest bardzo rozbudowana i obejmuje kilka modeli biznesowych, z których przedsiębiorcy mogą wybrać dla siebie najbardziej odpowiadającą ich możliwościom i potrzebom. Do wyboru system cyfrowej sprzedaży, sklep stacjonarny Liquider Store czy Wyspa handlow Liquider Store.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Korzyści dla franczyzobiorcy
- Liquider Poland zapewnia najlepsze ceny hurtowe zakupów na rynku przy zachowaniu bezkonkurencyjnego stosunku jakości do ceny.
- Opiekę managera ds. rozwoju sieci detalicznych.
- Wsparcie marketingowe i operacyjne / biznesowe (folie, broszury, ulotki, naklejki itd.).
- Wsparcie koordynatora ds. rozwoju.
- Wsparcie finansowe w kampaniach regionalnych.
- Możliwość przekształcenia w dystrybutora regionalnego.
- System wsparcia w postaci prezentacji online produktów oraz tradycyjnej katalogowej.
- Szkolenie u franczyzobiorcy z zakresu produktów oraz prowadzenia działalności.
- Przekazanie klientom detalicznym z regionu informacji o wyspie / sklepie.
- Możliwość wyłączności na danym obszarze.
- Wsparcie prawne.
Modele współpracy
System sprzedaży cyfrowej
Wymagania podstawowe
- Lokalizacja: działające placówki handlowe
- Miejscowość: od 1 000 mieszkańców
- Powierzchnia: 1 m²
- Media: internet, prąd
Koszty inwestycji
- Display cyfrowy + szafa: 9900 zł
- Pierwsze zatowarowanie: 5000 zł
Sklep Liquider Store
Wymagania podstawowe
- Lokalizacja: centrum handlowe, market
- Miejscowość: od 15 000 mieszkańców
- Powierzchnia: od 20 do 60 m
- Media: internet, prąd
- Pozostałe: witryna, poziom 0,
- możliwość umieszczenia reklamy świetlnej
Koszty inwestycji
Na koszty inwestycji składają się następujące elementy:
- projekt dostosowania lokalu do wymogów wraz z nadzorem nad wykonaniem
- wykonanie mebli i ich montaż (lady, szafki, półki, ekspozytory, gabloty, oświetlenie i płyty z nadrukiem)
- prace budowlane w lokalu (instalacje elektryczne, malowanie ścian i montowanie elementów wiszących)
- infrastruktura IT (kasa fiskalna, komputer, telefon, internet, programowanie i monitoring)
- kaseton zewnętrzny
- pierwsze zatowarowanie
Koszt inwestycji od 50 tys. zł, w zależności od rozmiaru lokalu i jego stanu technicznego.
Wyspa handlowa
Wymagania podstawowe
- Lokalizacja: centrum handlowe, galeria, market
- Miejscowość: od 5 000 mieszkańców
- Powierzchnia: od 4 do 8 m
- Media: internet, prąd
- Pozostałe: miejsce o natężonym ruchu pieszych
- Możliwość umieszczenia reklamy lub potykacza
Sprawdź także franczyzę Oskroba.
Koszty inwestycji
Na koszty inwestycji składają się następujące elementy:
- wykonanie wyspy handlowej
- infrastruktura IT (kasa fiskalna, komputer, telefon, internet, programowanie i monitoring)
- pierwsze zatowarowanie
Koszt inwestycji od 27 tys. zł