Lodolandia oraz Kołacz to marki należące do prężnie rozwijającej się sieci franczyzowej Sweet Gallery, specjalizującej się w street foodzie. Firma działa zarówno w Polsce, jak i za granicą i udało jej się łącznie otworzyć około 650 punktów sprzedaży, a w planach jest ich jeszcze więcej. Punkty gastronomiczne Lodolandii lub Kołacza serwują pyszne przekąski, czyli lody oraz unikalne drożdżowe kołacze.
Atutem sieci, a w szczególności marki Kołacz, jest serwowanie niszowych przysmaków w różnych odmianach, które przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Lodolandia za to działa świetnie jako koncept sezonowy i w okresie letnim przynosi ogromne utargi. Stoiska handlowe najlepiej sprawdzają się umiejscowione przy centrach handlowych i pawilonach.
Właściciele marki zachęcają do podjęcia współpracy franczyzowej ze względu na duży potencjał gotowych konceptów oraz rosnącą popularność street foodu. Obecnie 640 z 650 punktów gastronomicznych to jednostki franczyzowe.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wymagania
- przedsiębiorczość i zaangażowanie
- środki finansowe
- działalność zgodna ze standardami firmy
- odbycie szkolenia
Sprawdź także franczyzę Telekomunikacja IT AGD/RTV.
Wsparcie
- mobilny punkt sprzedaży
- najlepsze maszyny do produkcji lodów
- lokalizacja przy centrum handlowym lub w innym dobrym punkcie
- pomoc w finansowaniu
- sprawdzony system dostaw towaru najwyższej jakości
- pełna obsługa serwisowa oraz pakiet narzędzi do kontroli sprzedaży
- kompleksowe wsparcie marketingowe