Koncepcja marki Lody Marsjano narodziła się w 2010 roku w Ciechanowie, gdzie powstał pierwszy lokal. Od kilku lat funkcjonuje także system franczyzowy, który umożliwia różne modele współpracy, takie jak prowadzenie własnego punktu gastronomicznego z lodami marki lub mobilnej przyczepy.

Lody Marsjano przede wszystkim serwują desery sezonowe, czyli lody kręcone z posypką lub polewą, desery lodowe z owocami i słodkimi dodatkami, a także gofry, rurki z kremem czy słodkie napoje i shake.

We współpracy z marką Lody Marsjano powstało już 80 punktów firmowych, 60 jednostek franczyzowych i 20 ajencyjnych. Znajdują się one w całej Polsce, w tym w miastach takich jak Gdynia, Katowice, Opole czy Warszawa. Istotną zaletą sieci jest brak opłaty franczyzowej oraz prosty lecz skuteczny koncept biznesowy.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

lody

Franczyzodawca zapewnia

  • Idealnie dobraną lokalizację wybraną na podstawie ważnych dla tej branży kryteriów
  • Najwyższą jakość produktów, które sprzedawane są również we własnych punktach firmowych franczyzodawcy
  • Łatwy i szybki sposób dostępu do zamówień on-line oraz gwarancję dostaw towaru w ciągu 24h od zamówienia.
  • Niezawodne maszyny od sprawdzonego Producenta.
  • Niezbędne materiały reklamowe, programy marketingowe oraz wzory menu i projekt graficzny menu.
  • Kompletną dokumentację, w tym Projekt technologiczny i sanitarny
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Wsparcie w każdej formie, przez 7 dni w tygodniu

Sprawdź także franczyzę Uroda i fitness.

Finansowanie

  • Elastycznie i indywidualnie podejście do każdego Franczyzobiorcy.
  • Wraz z doradcami firm finansowych dobierane są najatrakcyjniejsze warunki otrzymania leasingu lub innej dogodnej formy finansowania, która pomoże pomnażać zyski.
Share.

Zostaw komentarz