Los Chupitos powstał na Starym Rynku w Bydgoszczy jako shot bar, utrzymany w stylu meksykańsko-hiszpańskim. Koncept biznesowy realizowany jest pod kierownictwem Dariusza Naklickiego, który posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu lokali na bydgoskim rynku. Według właściciela jest to idealne miejsce, które może być ośrodkiem nocnego życia w Bydgoszczy.

W menu znajdują się przede wszystkim unikalne szoty, jednak paleta dostępnych alkoholi jest bardzo bogata. Nie zabraknie też kolorowych drinków czy szotów serwowanych do piwa. Atrakcją jednak jest nie tylko karta napojów wyskokowych, ale również wiele imprez i wydarzeń odbywających się w lokalu, takich jak na przykład karaoke.

W trosce o rozwój marki, założyciel umożliwia chętnym inwestorom współpracę franczyzową. Zachęcić ma do niej ciekawa koncepcja lokalu oraz niski koszt inwestycji.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

lc

Korzyści

  • silna/mocna marka na rynku
  • dogodna współpraca z franczyzodawcą
  • niski wkład, duży zysk
  • bezkonkurencyjny pomysł
  • sprawdzona strategia marketingowa
  • sprawdzony model biznesowy
  • wsparcie przy zaopatrzeniu
  • unikatowe projekty wnętrz
  • wieloletnie doświadczenie franczyzodawcy

Zobacz również franczyzę Usługi dla biznesu.

Przewidywana suma inwestycji

  • lokal od 60 tysięcy złotych
  • opłata licencyjna 2,5 tysiąca złotych
  • 1 tysiąc złotych netto + 2% od obrotu miesięcznie
Share.

Zostaw komentarz