Historia marki Lotos sięga 1996 roku, kiedy to spółka została założona. Za cel postawiono sobie wówczas stworzenie sieci stacji paliw oraz sprawne zarządzanie nią. O tym, że realizacja założeń poszła dobrze, świadczy o tym, że w całym kraju pod szyldem Lotos funkcjonuje obecnie około 500 stacji paliw.
Sieć charakteryzuje fachowość i wysoki poziom obsługi klienta oraz jakość dostępnych produktów. Oprócz możliwości tankowania oraz zrobienia zakupów, w placówkach Lotos funkcjonuje także niewielka gastronomia i punkt usług motoryzacyjnych.
Obecnie w sieć posiada ponad 300 jednostek własnych oraz około 200 placówek franczyzowych. Potencjalni partnerzy Lotos Paliwa zobowiązani są podpisać z siecią umowę na okres 5 lat z możliwością przedłużenia na kolejne 5, dzięki czemu współpraca z firmą jest stabilna.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Wsparcie dla franczyzobiorcy:
- spójny wizerunek, poprzez korzystanie z marki i koncepcji biznesowej LOTOS,
- pomoc w podniesieniu standardu i modernizacji stacji,
- nowoczesny informatyczny system wsparcia sprzedaży,
- wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa Premium LOTOS Dynamic,
- uczestnictwo we wspólnych działaniach marketingowych Grupy Kapitałowej LOTOS,
- wprowadzenie programu lojalnościowego Navigator,
- wprowadzenie programów flotowych dla klientów instytucjonalnych, w tym programu LOTOS Biznes.
Zobacz również franczyzę Telekomunikacja IT AGD/RTV.
Wymagania:
- pomysł na biznes związany ze stacją paliw,
- właściciel stacji paliw,
- właściciel gruntu pod budowę stacji paliw.