Majster Budowlane ABC to polska sieć sklepów, marketów i składów budowlanych, za której powstaniem stoją dziesięciolecia tradycji w sprzedaży materiałów budowlanych. Jej założenie w 2016 roku było odpowiedzią na ekspansję firm z zagranicznym kapitałem na polski rynek budowlany. Posunięcie to okazuje się dużym sukcesem i zrzesza kolejne przedsiębiorstwa.

Majster Budowlane ABC cieszy się licznymi wyróżnieniami i prestiżowymi nagrodami. 22 grudnia 2020 roku oddział w województwie kujawsko-pomorskim otrzymał 2 miejsce w rankingu „Gazele Biznesu”. Na początku roku 2021 Forbes docenił przedsiębiorstwo, wyróżniając je w plebiscycie Diamenty Miesięcznika Forbes.

Działalność Majster Budowlane ABC rozwija się tak dynamicznie, że już w roku 2019 firma mogła pochwalić się współpracą z około 900 partnerami biznesowymi oraz otwarciem 31 marketów Pszczółka.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

pszcz

Wymagania do otwarcia marketu Pszczółka

  • Dysponowanie powierzchnią handlową od 300 m2.
  • Punkt zlokalizowany w atrakcyjnej lokalizacji
  • Parking dla Klientów
  • Wysokość powierzchni handlowej min. 3,5m

Jeśli nie spełniasz powyższych warunków a są zbliżone skontaktuj się z działem Rebrandingu w celu omówienia adaptacji punktu.

Zobacz również franczyzę Najlepszy Ekogroszek.

Korzyści

  • Otwarcie marketu PSZCZÓŁKA to korzyści wizerunkowe jak i handlowe.
  • Wizerunek silnej i solidnej marki
  • Wizerunek sieci zorganizowanej
  • Wzrost marży
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost atrakcyjności oferty
Share.

Zostaw komentarz