Założyciele marki Makarun deklarują, że jest ona największą siecią spagheterii w Polsce. Powstała w 2012 roku w Krakowie, gdzie otwarty został pierwszy punkt gastronomiczny w postaci przyczepy. Sukces zachęcił założycieli do planowania sieci franczyzowej. W roku 2016 ich wysiłki zostały wynagrodzone przyznaniem wyróżnienia w kategorii „Efektywny rozwój marki” w konkursie Food Bizness Awards oraz I miejsca w kategorii fast food.

Oferta gastronomiczna punktów Makarun, jak nie trudno się domyślić, obejmuje przede wszystkim makarony, podawane z wyjątkowymi sosami. Zróżnicowane kompozycje smakowe dostosowane są do indywidualnych gustów klientów. Sosy na bazie śmietany, jak i pomidorów, czy różne rodzaje mięsa jako dodatki zdobywają uznanie wśród wielu konsumentów.

Sieć franczyzowa Makarun rozwija się prężnie i w samym tylko 2019 roku udało się we współpracy z nią otworzyć 12 lokali. Obecnie punkty gastronomiczne marki znajdują się w miastach takich jak Płock, Warszawa, Lublin czy Bydgoszcz.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

makarun

Franczyzobiorca zyskuje dostęp do:

  • Dostępu do dostawców produktów i preferencyjnych cen
  • Znaku towarowego i prawa do wykorzystania marki Makarun Spaghetti and Salad
  • Technologii produkcji oraz wiedzy know-how
  • Istniejących elementów reklamowych i marketingowych

Franczyzodawca oferuje pomoc w:

  • Ocenie i wyborze lokalizacji
  • Aranżacji i przystosowaniu lokalu
  • Doborze i przeszkoleniu pracowników
  • Akcji promocyjnej lokalu

Zobacz również franczyzę Apteki i artykuły zdrowotne.

Warunki finansowe

  • Koszty inwestycyjne od 90 tysięcy złotych
  • Wstępna opłata franczyzowa 19 tysięcy złotych
  • Bieżąca opłata franczyzowa 7% od obrotu
Share.

Zostaw komentarz