Bank Millenium prowadzi działalność w sektorze finansów już od około 30 lat, co czyni go jednym z pierwszych banków prywatnych w Polsce. Przez cały czas funkcjonowania, firma ulepsza swoje usługi i udoskonala swoją politykę zorientowania na klienta. Oferta usług finansowych skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz instytucjonalnych.

Do Millenium dołączyło już ponad 2 miliony klientów. Bank wyróżnia się spośród swojej rynkowej konkurencji nowoczesnymi rozwiązaniami, co pokazują statystyki. Ponad półtora miliona klientów korzysta aktywnie z mobilny aplikacji do zarządzania kontem i finansami, a 90% lokat terminowych, zostało wygodny sposób założone online.

Już od 2007 roku Millenium poszukuje partnerów biznesowych w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Obecnie do sieci należy już 250 jednostek franczyzowych, funkcjonujących w całej Polsce.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

millenium

Wsparcie

  • Bezpłatne szkolenia oraz kursy on-line
  • Wsparcie organizacyjne pracowników regionalnych Banku
  • Pomoc w wyborze lokalizacji placówki franczyzowej
  • Koordynacja otwarcia placówki i przygotowanie merytoryczne pracowników
  • Doradztwo w zakresie organizowania i przeprowadzania akcji promocyjnych
  • Infolinia produktowa i techniczna dostępna 24/7 oraz pomoc Zespołu ds. Franczyzy

Korzyści

  • Niski koszt – Otwarcie i prowadzenie placówki franczyzowej wymaga niedużych nakładów finansowych.
  • Bezpieczeństwo finansowe – Gwarantujemy wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku niskiej sprzedaży w pierwszym miesiącu działalności.
  • Jednolity system informatyczny – Wszystkie placówki mają dostęp do systemu centralnego Banku, a dokonywane w nim operacje realizowane są w czasie rzeczywistym.
  • Stabilność współpracy – Współpraca ze stabilnym partnerem, doświadczonym w budowie sieci franczyzowej o szerokim zasięgu.
  • Równe szanse rozwoju – Wszystkie placówki franczyzowe traktowane są na równych zasadach, tak jak placówki własne Banku.

Sprawdź także franczyzę Monetia.

Oczekiwania franczyzodawcy

  • pozyskanie nowych Klientów
  • doradztwo w zakresie produktów i usług bankowych
  • sprzedaż produktów bankowych zgodnie z potrzebami Klienta
  • godne reprezentowanie Banku w kontaktach z Klientami i przestrzeganie standardów obsługi Klienta przyjętych w Banku
  • przestrzeganie regulacji prawnych
  • uczciwość we współpracy z Bankiem
  • działanie na wyłączność Banku Millennium S.A.
  • złożenie weksla in blanco
  • zaświadczenie o niekaralności
Share.

Zostaw komentarz