Bank Millenium prowadzi działalność w sektorze finansów już od około 30 lat, co czyni go jednym z pierwszych banków prywatnych w Polsce. Przez cały czas funkcjonowania, firma ulepsza swoje usługi i udoskonala swoją politykę zorientowania na klienta. Oferta usług finansowych skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz instytucjonalnych.
Do Millenium dołączyło już ponad 2 miliony klientów. Bank wyróżnia się spośród swojej rynkowej konkurencji nowoczesnymi rozwiązaniami, co pokazują statystyki. Ponad półtora miliona klientów korzysta aktywnie z mobilny aplikacji do zarządzania kontem i finansami, a 90% lokat terminowych, zostało wygodny sposób założone online.
Już od 2007 roku Millenium poszukuje partnerów biznesowych w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Obecnie do sieci należy już 250 jednostek franczyzowych, funkcjonujących w całej Polsce.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wsparcie
- Bezpłatne szkolenia oraz kursy on-line
- Wsparcie organizacyjne pracowników regionalnych Banku
- Pomoc w wyborze lokalizacji placówki franczyzowej
- Koordynacja otwarcia placówki i przygotowanie merytoryczne pracowników
- Doradztwo w zakresie organizowania i przeprowadzania akcji promocyjnych
- Infolinia produktowa i techniczna dostępna 24/7 oraz pomoc Zespołu ds. Franczyzy
Korzyści
- Niski koszt – Otwarcie i prowadzenie placówki franczyzowej wymaga niedużych nakładów finansowych.
- Bezpieczeństwo finansowe – Gwarantujemy wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku niskiej sprzedaży w pierwszym miesiącu działalności.
- Jednolity system informatyczny – Wszystkie placówki mają dostęp do systemu centralnego Banku, a dokonywane w nim operacje realizowane są w czasie rzeczywistym.
- Stabilność współpracy – Współpraca ze stabilnym partnerem, doświadczonym w budowie sieci franczyzowej o szerokim zasięgu.
- Równe szanse rozwoju – Wszystkie placówki franczyzowe traktowane są na równych zasadach, tak jak placówki własne Banku.
Sprawdź także franczyzę Monetia.
Oczekiwania franczyzodawcy
- pozyskanie nowych Klientów
- doradztwo w zakresie produktów i usług bankowych
- sprzedaż produktów bankowych zgodnie z potrzebami Klienta
- godne reprezentowanie Banku w kontaktach z Klientami i przestrzeganie standardów obsługi Klienta przyjętych w Banku
- przestrzeganie regulacji prawnych
- uczciwość we współpracy z Bankiem
- działanie na wyłączność Banku Millennium S.A.
- złożenie weksla in blanco
- zaświadczenie o niekaralności