Mr. Kebab to międzynarodowa sieć franczyzowa. Koncept towarzyszący jej powstaniu, opiera się na wysokiej jakości jedzeniu typu fast food, przygotowywanym błyskawicznie i przy użyciu najlepszych składników. Pierwszy punkt gastronomiczny oznaczony logiem marki powstał w 2005 roku w Koszycach na Słowacji. Decyzja o utworzeniu sieci franczyzowej zapadła 3 lata później, a zaproponowany model biznesowy spotkał się z dużym zainteresowaniem.

Wbrew pozorom, tradycyjny kebab to nie wszystko co ma do zaoferowania Mr. Kebab. Oprócz tego do wyboru klient ma także burgery, wrapy, frytki, pieczonego kurczaka i wiele innych opcji, które nabyć można osobno lub w korzystnych zestawach. W karcie znajdują się także dania wegetariańskie oraz zestawy dla dzieci.

Inwestorzy zainteresowani otwarciem punktu franczyzowego są zobowiązani wypełnić formularz wstępny, który dostępny jest na stronie franczyzodawcy. Po rozpoczęciu działalności partner biznesowy może liczyć na szybki zwrot inwestycji. Zazwyczaj następuje to po około 2-3 latach.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

mr.kebab

Korzyści

  • Znak jakości i mocna pozycja marki na rynku
  • Szczegółowo opracowany koncept franczyzowy
  • Lokale marki znane są z jakości, świeżości i smaku składników
  • Opieka asystenta franczyzy
  • Przygotowywanie jedzenia na oczach klienta
  • Elastyczne warunki finansowe, zależne od zakresu działalności, lokalizacji oraz projektu wnętrza
  • Ciągłość doradztwa – porada telefoniczna lub spotkanie
  • Szybki zwrot inwestycji – około 2-3 lata
  • Wsparcie marketingowe

Zobacz również franczyzę Nieruchomości.

Wymagania

  • Zacięcie biznesowe i gotowość do zarządzania firmą
  • Pracowitość, chęć rozwoju i nauki
  • Chęć bycia częścią międzynarodowego systemu i budowania silnej marki
  • Podstawowa wiedza i umiejętności pracy w grupie
  • Niekaralność
  • Bycie osobą fizyczną
  • Środki finansowe lub gotowość znalezienia źródła finansowania
  • Umowa minimum na 10 lat
Share.

Zostaw komentarz