Mydlarnia u Franciszka to sieć zajmująca się sprzedażą naturalnych kosmetyków pochodzących z różnych stron świata, między innymi z Syrii, Maroka czy Włoch. Marka jest całkowicie Polska i na rynku działa już od 2002 roku. Pierwszy sklep powstał w Katowicach. Już po kilku latach powstały cztery kolejne lokale, a obecnie istnieje około 115 placówek, z czego ogromna większość należy do franczyzobiorców.

W asortymencie można znaleźć szereg produktów do pielęgnacji twarzy, ciała czy włosów. Wśród nich liczne toniki, hydrolaty, kremy, masła, oleje, mydła, szampony oraz dezodoranty. Dla klientów przewidziane są także atrakcyjne promocje.

Koncept biznesowy sieci sprawdza się zarówno w małych miasteczkach, jak i znacznie większych miejscowościach. W Polsce współpracę z Mydlarnią u Franciszka podjęło już 50 franczyzobiorców, spośród których wielu chętnie otwiera kolejne sklepy pod szyldem marki.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • Pełna pomoc w uruchomieniu punktu – projekt, szyld, wskazanie solidnych wykonawców.
  • Kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy i jego pracowników, szkolenia produktowe, etapy sprzedaży, techniki sprzedaży.
  • Stałe ceny na terenie całego kraju, wysyłka z magazynu centralnego.
  • Dostęp do autorskiego realizacji zamówień.
  • Wsparcie marketingowe – franczyzodawca zatrudnia zespół kreatywny: grafików, fotografa, copywritera. Każdy projekt jest autorski, kampania spójna, w pełni zgodna z filozofią marki.
  • Wsparcie zespołu menadżerów franczyzodawcy w całym czasie trwania umowy: marketing, szkolenia, obsługa graficzna.

Zobacz również franczyzę Natura.

Wymagania:

  • Franczyzobiorca musi posiadać lokal o wymiarach 20-30 m2.
  • W przypadku innych powierzchni możliwe dostosowanie aranżacji.
Share.

Zostaw komentarz