Nest Bank kieruje swoje rozwiązania finansowe do rodzin i małych przedsiębiorców. Bank działa od 25 lat, rozpoczął działalność w 1995 roku pod nazwą WestLB Polska S.A., a sieć franczyzową uruchomił w 2016 roku. Do dziś Nest Bank znacząco powiększył ilość punktów działających na zasadzie franczyzy, wynosi ona 205 i będzie dalej rozwijana.

Miesięcznie Bank otwiera ok. 10 placówek. Rozmieszczone są w 85 miastach różnej wielkości na terenie całego kraju. Nest Bank stawia na partnerskie relacje, nie wymaga więc od Partnerów podpisania zakazu konkurencji, natomiast wpłata wstępna nie jest z góry ustalona i podlega negocjacjom. Uruchomić punkt franczyzowy można w okresie nie przekraczającym miesiąca. Dodatkowo Partner może w punkcie prowadzić sprzedaż produktów nie związanych z działalnością Banku, np. ubezpieczeń lub leasingu.

Zasady otrzymywania prowizji są jasne i przejrzyste. Nest Bank służy franczyzobiorcom pełnym wsparciem w zakresie marketingu i wytycznych dotyczących aranżacji wnętrza placówki oraz standardów obsługi klienta.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

nest

Co otrzymasz od Nest Banku?

  1. Produkty z dobrą prowizją.
  2. Brak zakazu konkurencji. Możesz prowadzić również inne finansowe placówki franczyzowe i agencyjne.
  3. Pełny proces mobilny. Produkty banku możesz sprzedawać nie tylko w placówce partnerskiej, ale również poza nią.
  4. Możliwość sprzedaży w placówce produktów innych firm.
  5. Budżet marketingowy na start.
  6. Opłata wstępna do negocjacji. Ustalamy ją wspólnie, ponieważ chcemy dbać o nasze dobre relacje.
  7. Ciepły, przyjazny wystrój placówek. Jasne i pogodne wnętrza sprzyjają dobrym kontaktom klientów z doradcami.
  8. Szkolenia produktowe tradycyjne oraz online.
  9. Dostęp do platformy szkoleniowej.
  10. Możliwość kreowania standardów współpracy poprzez Radę Partnerów.

Lokal placówki franczyzowej powinien:

  • Być zlokalizowany na parterze.
  • Umiejscowiony w ruchliwej części miasta, przy ciągach komunikacyjnych.
  • Wejście do lokalu musi być bezpośrednio z ulicy.
  • Posiadać witrynę min. 2×2 m.
  • Powierzchnię min. 35 m2.
  • Minimum 30 m2 powinno być przeznaczone na salę obsługi.
  • Mieć możliwość umiejscowienia min. 2 stanowisk obsługi.
  • Pozwolenie na montaż logotypu Nest Banku (plafona, semafora) na elewacji zewnętrznej.

Sprawdź także franczyzę PKO Bank Polski S.A.

Jak wygląda proces nawiązania współpracy

  1. Weryfikacja kandydata na partnera.
  2. Spotkanie informacyjne.
  3. Akceptacja lokalizacji.
  4. Podpisanie umowy partnerskiej.
  5. Akceptacja lokalu.
  6. Szkolenia produktowe.
  7. Odbiór placówki franczyzowej.
  8. Rozpoczęcie sprzedaży.
Share.

Zostaw komentarz